Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه خبرهای خوب ازرهایی بیماری کرونا در ایلام وجود دارد گفت: بهبودیافته‌های بیماری کرونا در استان به ۲۷۴ نفر رسید. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

محمد کریمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: بهبودیافته‌های بیماری کرونا در استان به 274 نفر رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم استان ایلام گفت: تلاش کادر درمانی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) در مداوای بیماران کرونایی بحمدالله نتیجه مثبت داده ‌و بهبودیافتگان نتیجه تلاش مداوم و مستمر کادر درمانی همیشه در میدان در این بیمارستان است.

وی در ادامه یادآور شد:طبق آماری که ما داریم میزان بهبودیافته‌هایی که مرخص شده ‌در استان رکورد خوبی برای غلبه بر این بیماری است و ترخیص این تعداد بیماری کرونایی امید دوباره در جامعه و میان افراد مبتلابه وجود آورده است.

200 برنامه با مشارکت ارتش و نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا در قم برگزار می‌شودموج دوم کرونا از شهرستان‌های شرق ماهشهر در راه است / مردم فقط در منزل بمانندکرونا بازگشت ناو «هری ترومن» به آمریکا را به تعویق انداخت

کریمیان بیان داشت: برای هر بیمار پروتکل درمانی خاصی در نظر گرفته می‌شود؛ برخی از بیماران دو دارویی استفاده می‌شود، برخی سه دارویی و برخی چهار دارویی است، بستگی به میزان درگیری فرد با بیماری کرونا دارد و برای همه یکسان و ثابت نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اقدامات پلاسما درمانی بر روی بیماران کرونایی اشاره و گفت: ‌در این روش درمان باید آنتی‌بادی‌های لازم از افراد بهبودیافته گرفته شود و به دیگر بیماران تزریق شود.

وی وجود تخت‌های ICU در بیمارستان شهید مصطفی خمینی در کافی دانست و بیان داشت: تاکنون مشکلی ازنظر تخت‌های ICU در بیمارستان شهید مصطفی خمینی نداشته‌ایم.

وی یادآور شد غلبه بر بیماری کرونا در آن‌ است که: مردم حتماً در خانه‌های خود بمانند زیرا که بیماری جدی است، اما متأسفانه مردم رعایت نمی‌کنند و خیابان‌ها شلوغ شده است.

وی گفت: این بیماری تمام سن‌ها را درگیر می‌کند و مرگ‌ومیر در جوانان خیلی کم است، اما مواردی از جوانان داشتیم، بدون اینکه بیماری زمینه داشته باشند جزو موارد فوتی بوده است.

انتهای پیام/861/ش

R7718/P/S6,52/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند