Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پیرسبزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان خسارت های مالی وارده به طور مکتوب به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

وی افزود: برخی از مشاغل، کسب و کارها، فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری آسیب دیده در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر شیوع بیماری کرونا شامل چاپخانه ها، آموزشگاه های آزاد هنری و سالن های سینما، تئاتر و موسیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است که با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیأت دولت بخشی از این خسارت های مالی وارده جبران و پرداخت شود.

پیرسبزی عنوان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر آن مشاغل، کسب و کارها، فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تعطیل شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج خسارت مالی ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج خسارت مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر