Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۸ آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه داشت، ۲۵ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های برون شهری استان جان خود را از دست داده اند و با توجه به اینکه تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات در مدت مشابه پارسال، ۵۳ نفر بوده، شاهد کاهش ۵۶ درصدی تلفات در مدت مذکور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی در مدت اجرای طرح نوروزی در خوزستان اظهار داشت: طی این مدت، کاهش ۲۰ درصدی مصدومیت‌ها و کاهش ۳۰ درصدی خسارت‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی تردد جاده‌ای در خوزستان در روز ۱۳ فروردین ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح و همزمان با اواسط اوج گیری شیوع بیماری کرونا، تردد جاده‌ای در خوزستان ۳۰درصد کاهش ثبت شد و پس از آن نیز کاهش تردد‌ها تداوم داشت.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد کاهش ۳۰درصد تردد بین شهری در خوزستان هستیم اذعان داشت: با توجه به کاهش برخی محدودیت‌های جاده‌ای در روز‌های پیش رو، احتمال دارد تردد بین شهری روند افزایشی نسبت به روز‌های گذشته داشته باشد.

ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به خوزستان ادامه دارد

او با بیان اینکه ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان ادامه دارد، گفت: رانندگان متخلف که مقررات قرنطینه را نادیده بگیرند باید منتظر جریمه ۵ میلیون ریالی و هدایت خودرو به توقفگاه باشند.

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه ماموران پلیس راه بر ورود و خروج خودرو‌ها به خوزستان نظارت و اعمال قانون می‌کنند از عموم مردم خواست برای کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا از سفر غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه حوادث رانندگی تصادف خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است