Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد امیری با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ هزار عدد ماسک در بین مراجعین و کارمندان ادارات همدان توزیع شده است، گفت: ۲۳۹ پایگاه بسیج ادارات در استان در زمینه راه های مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ احد امیری، مسئول بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار کرد: یک هیئت اندیشه ورز در مجموعه بسیج ادارات استان به عنوان مجموعه مبارزه با کرونا به صورت مجازی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری افزود: تاکنون ۲۳۹ پایگاه بسیج ادارات در کل استان در زمینه راه های مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توجیه و مکاتباتی در این زمینه برای همکاری انجام شده است.

وی یادآور شد: در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی طی ابلاغیه ای از همه ادارات مشارکت جدی را برای فاصله گذاری افراد شاغل و عدم تجمع در ادارات را درخواست کرده است.

امیری ادامه داد: در این مدت سطوح مختلف دستگاه ها و ادارات هر روز در دو نوبت توسط نیروهای بسیج گندزدایی و ضدعفونی شده است.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از ابتدای طرح غربالگری و پیشگیری از ویروس کرونا تاکنون  ۱۵۰ هزار عدد ماسک در بین مراجعین و کارمندان ادارات روزانه توزیع شده است و متقاضیان توسط بسیج ادارات به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شده اند.

امیری با بیان اینکه آب ژاول ادارات شهرستان های نهاوند، رزن و کبودراهنگ با همکاری بسیج کارمندی دانشگاه بوعلی همدان بالغ بر ۳۰ هزار لیتر تامین شده است، خاطرنشان کرد: نیروگاه مفتح همدان نیز یک خط تولید ۴۰ هزار تا ۱۰۰ هزار لیتری تولید آب ژاول روزانه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج ادارات استان طی تعامل با شهرداری توانسته در گندزدایی معابر در دو نوبت به نیروهای شهرداری کمک کند، بیان کرد: طی همکاری بسیج جامعه پزشکی با بسیج ادارات نیروهای بسیجی برای خدمت بیشتر به کادر پزشکی درمانی مرتباً در بیمارستان هایی که بیماران کرونایی بستری هستند حضور مستمر دارد.

مسئول بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج ادارات در این مدت توانسته مشاغلی که نتوانسته اند با شیوع کرونا امرار معاش نسبتاً خوبی داشته باشند را شناسایی کند، تصریح کرد: بسیج ادارات توانسته ۳۰ خط تولید را تغییر کاربری دهد و در روند صدور و تسهیل راه اندازی خطوط تولید ماسک و مواد ضدعفونی اقدامات لازم را انجام دهد.

امیری در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان در این مدت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش دیده و ساماندهی شده اند یادآور شد: روند آموزش ها در دوره های مختلف به صورت روزانه در سامانه سیب وزارت بهداشت و درمان ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود