Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:20:09 GMT

دلیل ماندن گیگز در یونایتد؟ انتقال بکام به رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۱۹۵

دلیل ماندن گیگز در یونایتد؟ انتقال بکام به رئال مادرید

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، می گوید که هیچ گاه علاقه ای به جدایی از جمع شیاطین سرخ نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دو چهره نمادین اولدترافورد یعنی رایان گیگز و دیوید بکام در بهترین دوران فوتبال خود بودند، شایعات زیادی درباره جدایی آنها از جمع شیاطین سرخ به گوش رسید. با وجود این که هم بکام و هم گیگز عضوی ثابت از تیم سر الکس فرگوسن بودند اما ستاره انگلیسی در تابستان ۲۰۰۳ تصمیم به جدایی از یونایتد و انتقال به رئال مادرید گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رایان گیگز حالا مدعی شده که جدایی دیوید بکام یکی از دلایل ماندن او در منچستر یونایتد بوده است اما با این حال وی تصمیم جدی برای ترک اولدترافورد نداشته است. گیگز در این باره گفت: " شما به عنوان یک فوتبالیست همواره به دنبال چالش هستید. من فکر می‌کنم که این موضوع در منچستریونایتد وجود داشت. در شروع هر فصل ما به دنبال دفاع از قهرمانی در لیگ برتر و فتح چمپیونزلیگ بودیم بنابراین همواره چالش‌های بزرگی وجود داشت."

 

گیگز در ادامه گفت: " در تابستان سال ۲۰۰۳ بود که دیوید بکام از منچستریونایتد خارج شد و به رئال مادرید پیوست. در همان سال صحبت هایی در رابطه با پیوستن من به اینتر نیز مطرح شده بود. صحبت‌های زیادی در رابطه با رفتن یکی از ما دو نفر وجود داشت و این دیوید بود که آنجا را ترک کرد. من هیچ وقت نمی خواستم از یونایتد جدا شوم چرا که در جایی بازی می کردم که به آن علاقه‌مند بودم."

 

 

رایان گیگز دیوید بکام رئال مادرید منچستر یونایتد ولز تیم ملی ولز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایان گیگز دیوید بکام رئال مادرید منچستر یونایتد ولز تیم ملی ولز رئال مادرید دیوید بکام رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس