Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:44:20 GMT

فیلم‌های آموزشی ورزش در خانه اثربخش بوده‌است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۲۴۵

فیلم‌های آموزشی ورزش در خانه اثربخش بوده‌است

محسن جهانشیر روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتشار این ویدیوهای آموزشی باعث شد تا نسبت به برگزاری جشنواره رقابتی اقدام کنیم و در این زمینه جوایز نفیس را برای برگزیدگان در نظر گرفته ایم.

وی بیان کرد: شبکه های اجتماعی وابسته به دستگاه ورزش استان همدان نسبت به انتشار آثار ارسالی جامعه ورزش اقدام کرده و ضمن شرکت در مسابقه، به عنوان کلیپ آموزشی به مخاطبان ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر افزود: باتوجه به اینکه شیوع کرونا سبک زندگی مردم را تغییر داده و شاهد تعطیلی مکان های ورزشی هستیم، تشویق مردم به فعالیت ورزشی از سوی شبکه های مجازی دستگاه ورزش استان اثربخش بوده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از جشنواره ورزش در خانه خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۵ فیلم ورزشی توسط ورزشکاران و مربیان ورزشی جهت ترویج فرهنگ ورزش در خانه و آموزش به عموم جامعه از طریق رسانه‌های اجتماعی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منتشر می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره باهدف ماندن در خانه و ایجاد تغییر رفتاری در سبک تحرک، ورزش و تغذیه ایده‌ها خلاقانه اعم از فیلم های کوتاه ورزش در خانه، پوسترهای آموزشی، تصویرسازی و غیره را به این اداره کل ارسال کنند.

جهانشیر با اشاره به اینکه فیلم های ارسالی باید با مدت‌ زمان ۶۰  ثانیه و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشد، یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند محتوی‌های تولیدی خود را به شماره ۰۹۱۸۳۱۷۰۶۷۸ از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی افزود: در پایان این جشنواره به پنج اثر برتر ارسالی هدایای نفیسی به قید قرعه اهدا می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ویروس کرونا همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ورزش در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان