Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:22:49 GMT

خمیازه‌ای که پیام را از فوتبال دور کرد! (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۳۰۰

خمیازه‌ای که پیام را از فوتبال دور کرد! (گزارش تصویری)

اتفاقی که در دی ماه 93 رخ داد، نمود راهی بود که پیام صادقیان تازه انتخاب کرده بود؛ راهی که سرانجامش به امروزی رسید که او پیش از 30سالگی فوتبال را کنار گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پس از نایب قهرمانی در لیگ سیزدهم، پرسپولیس تبدیل به بحران‌زده‌ترین تیم لیگ برتر ایران شد. تیمی که ستاره های متعددی را در ترکیب خود داشت، علاوه بر این که نتیجه نمی‌گرفت، حواشی بسیار زیادی را هم در اردو، تمرین و مسابقات خود تجربه می‌کرد و همین موضوع باعث ناراحتی و خشم طرفدارانش نیز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فارغ از ماجراهایی که در اردو و بازی رخ می‌داد، تمرین پرسپولیس یک روز محل حضور خواننده زیر زمینی تتلو بود و روز دیگر تصاویر خمیازه کشیدن پیام صادقیان از آن بیرون می‌آمد. کشیدن خمیازه البته شاید یک اتفاق عادی و روزمره برای هرکسی باشد اما این که در تمرین یک تیم فوتبال به خصوص تیم پرطرفداری نظیر پرسپولیس چنین اتفاقی رخ دهد، طبیعتا بدون جنجال باقی نخواهد ماند.

 

صادقیان که آن روزها نفر اول حواشی اینستاگرامی بود و لایک هایش تا حوالی صبح پای تصاویر افراد مختلف دیده می‌شد، روز شانزدهم دی ماه 93 بارها در تمرین سرخ ها خمیازه کشید و ابایی نداشت که حمید درخشان، حسین عبدی و هم‌تیمی‌ها نیز این کار را از نزدیک تماشا کنند و البته عکاسان و خبرنگاران به ثبت آن بپردازند؛ امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه نیز یادگاری های جالبی از آن تمرین ثبت کرده.

 

 

ساعاتی بعد از این که خمیازه کشیدن پیام صادقیان در وبسایت های خبری و شبکه های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های مختلفی را به خود گرفت، او در اینستاگرامش از خبرنگارانی گلایه کرد که می‌خواهند پیام صادقیان را زمین بزنند چون وی با هیچ کس مصاحبه نمی‌کند! اما واقعا چه کسی جز خود او که چند بار این کار را تکرار کرد، فصد زمین زدن پیام صادقیان را داشت؟

 

پیام آن روزها تازه در راهی افتاده بود که آخر مسیرش همین جاست. همین جا که صادقیان خوش تکنیک در سنی کمتر از 30 سال از فوتبال خداحافظی کرده و به بیزینس مشغول است. اگرچه خود از این راه راضی است اما طرفدارانش امیدوار بودند که سرنوشت «نیمار آسیا» یک جور دیگر رقم بخورد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

پیام صادقیان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام صادقیان پرسپولیس تهران پیام صادقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید