Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:17:53 GMT

تصاویر تکان دهنده از اجساد تلبار شده کرونایی ها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۳۷۵

تصاویر تکان دهنده از اجساد تلبار شده کرونایی ها

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تصاویر انتشار یافته در رسانه‌ های آمریکایی نشان می‌ دهد مسئولان بیمارستان «سینایی گریس» در شهر «دیترویت» ایالت «میشیگان» به دلیل کمبود امکانات پزشکی، اجساد مبتلایان به کرونا را در داخل کیسه‌ هایی سفید رنگ کرده‌ و آنها در کنار و یا روی هم در داخل سردخانه‌ یا در اتاق‌ هایی تلبار کرده اند که قرار بود از آنها برای تحقیق در مورد خواب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سی ان ان در گزارشی گفت: ماجرا واقعا غم انگیز است. حدود دو هفته است که در این منطقه حضور داریم و کار می‌ کنیم. ما با همه افرادی که تحت تاثیر کووید19 قرار گرفتند صحبت کردیم. کاری که ما کردیم این بود که با امدادگران قهرمان صحبت کردیم. این کارکنان ماجرا‌هایی را که مشاهده کرده بودند در اختیار ما گذاشتند. یکی از این گروه‌ ها عکس‌ هایی را از داخل بیمارستان به ما نشان داد. من اکنون برخی عکس‌ ها را به شما نشان می‌ دهم که واقعا ناراحت کننده است.

این عکس که می‌ بینید مربوط به اتاقی است که قرار بود در داخل آن تحقیقات مربوط به خواب انجام شود. مسئولان بیمارستان مجبور شدند برخی اجساد را در طول یک شیفت 12 ساعته در این اتاق نگه دارند، چون احتمالا در سایر اتاق‌ ها جا نداشتند.

 

 

عکس دیگری که می بینید مربوط به سردخانه است که اجساد زیادی را نشان می‌دهد. اجساد روی هم تلنبار شدند.

خبرنگار گفت: برخی از کارکنان بخش اورژانس گفتند که نه تنها نگران کمبود کارکنان بخش درمانی هستند بلکه نگران بیماران و مراقبت از آنها هم هستند. این کارکنان گفتند هرگز دوست ندارند عزیزان و بستگان کسی فوت کند و در جسدش در اینگونه مکان‌ ها نگهداری شود! دست کم دو منبع مطلع به ما گفتند که می‌ خواهند مطمئن شوند برای بیماران تخت کافی دارند. دو نفر از بیماران در راهروی بیمارستان جان باختند.

در تصویری دیگر، در یک اتاق انباری در پارکینگ این بیمارستان اجساد مبتلا به کرونا در کف زمین و یا روی یکدیگر گذاشته شده‌ اند.

این تصاویر توسط دو فردی که در این بیمارستان کار می‌ کنند بطور مخفیانه در مدت شیفت 12 ساعته شان گرفته شده و اکنون از اینکه ممکن است از سوی مقام‌ های بیمارستانی شناسایی و شغل خود را از دست دهند، بیمناکند.

بیشتر قربانیان کرونا در شهر دیترویت و ایالت میشیگان را سیاه پوستان تشکیل می‌ دهند که به دلیل نوع کارشان، امکان رعایت فاصله اجتماعی و یا مراقبت‌ های لازم را ندارند.

میشیگان اکنون پس از ایالت‌ های «نیویورک، نیوجرسی و ماساچوست» با بیش از 25600 مبتلا به کرونا و 1600 جانباخته، یکی از کانون‌ های پرخطر ابتلا به این ویروس در آمریکا به شمار می رود.

اکنون آمار مبتلایان به کرونا در جهان به 1,947,855 نفر رسیده  که از این تعداد 121,793 نفر جان باخته‌ اند؛ آمریکا نیز با 588,465 مبتلا و 23,711 جانباخته بالاترین میزان مبتلایان به این ویروس را در جهان به خود اختصاص داده است.

 

مکان:میشیگان، آمریکا

منبع: شبکه تلویزیونی سی‌ ان‌ ان

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایالات متحده نیویورک دیترویت میشیگان ویروس کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن