Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:34:20 GMT

برگزاری مراسم و تجمعات در خوزستان جرم است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۴۷۱

برگزاری مراسم و تجمعات در خوزستان جرم است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون شرایط مبتلا به کرونا در استان خوزستان پایدار است اما اگر مردم رعایت نکنند به سمت وضعیت قرمز پیش می‌رویم، ما دیروز هشت نفر را با هم مثبت داشتیم چرا که مراسم فاتحه برگزار کردند و موجب درگیری افراد شدند.

وی افزود: اگر تأکید بر تردد نداشتن غیرضروری و تجمع می‌شود به این دلیل است که انتقال این ویروس بسیار با سرعت زیاد انجام می‌شود و اجرا نشدن طرح فاصله‌گذاری میزان این بیماری افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی به تعطیلی مراسم مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات در استان اشاره و تصریح کرد: مردم نیز در برگزاری مراسم ختم باید رعایت کنند و موجب ایجاد تجمع نشوند.

وی عنوان کرد: اگر این مراسم‌ها ادامه پیدا کنند به وضعیت قرمز خواهیم رسید چرا که در بیماری‌های عفونی واگیردار یک خطا می‌تواند موجب افزایش شدید این بیماری شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تأکید و خواهش ما از همه مردم استان این است که رعایت کنند و در خانه بمانند و تنها در موارد ضروری از منزل خارج شوند.

شریعتی تصریح کرد: به فرمانداران تذکر جدی داده شده است و مردم خودشان باید رعایت کرده و از برگزاری مراسم خودداری کنند، برگزاری مراسم و تجمع ممنوع است و برگزارکنندگان این نوع مراسم جرم انجام داده‌اند.

وی گفت: با رعایت نکردن موارد گفته شده ابتلاء در استان افزایش پیدا کرده و این ابتلاء بیشتر خواهد شد.

کد خبر 4900784

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ویروس کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد