Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تصریح کرد: ابتدای کارم را با حق التدریسی و تدریس خصوصی آغاز کردم و غم و مشکلات فرهنگیان را درک می‌کنم.

وی افزود: متوسط حقوق فرهنگیان در سال ۹۲ حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود در سال ۹۸ به ۴ میلیون و ۳۰۰ رسید و در سال ۹۹ به چیزی حدود ۵ میلیون تومان ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی حقوق‌ها از سال ۹۲ تا به حال ۴ برابر شده است.

نوبخت گفت: رتبه بندی معلمان از مهر ۹۸ اجرایی شد و رقمی بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز هزینه شد. حال قرار است در سال ۹۹ رقمی بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای رتبه بندی و افزایش انگیزه معلمان اختصاص داد شود.

او با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۹ اظهار کرد: سال گذشته با اجرای طرح همسان سازی و افزایش ۵۰ درصدی، حقوق فرهنگیان حدود ۷۰۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

این مقام مسئول افزود: سازمان برنامه و بودجه بخش تامین منابع مالی را بر عهده داشته و سازمان اداری و استخدامی به همراه دستگاه های مربوط مجری افزایش حقوق ها هستند.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بودجه فرهنگیان چقدر افزایش یافته است؟ گفت: بودجه آموزش و پرورش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به ۶۰ هزار و میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: بازنشستگان فرهنگی در حقوق فروردین بین ۷۱۷ تا ۹۶۵ هزار تومان افزایش را شاهد خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که منابع اختصاص یافته برای افزایش حقوق بازنشستگان چگونه تقسیم شده است؟ گفت: از مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان، ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان لشکری اختصاص داده می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: این که گفته می شود چرا حقوق ها با تورم افزایش نمی یابد، به قانون مصوب سال و قانون خدمات کشوری بر می گردد که در آن قید شده است تا مطابق با تورم افزایش داشته باشد نه دقیق به اندازه تورمی که ایجاد شده است.

نوبخت به کارکنان قراردادی هم اشاره کرده و گفت: کارکنان قراردادی هم می توانند به اندازه ۸۰ درصد از امکانات کارکنان رسمی استفاده کنند.

این مقام مسئول از استخدام حق التدریسی ها در سال ۹۹ خبر داد و گفت: سازمان اداری و استخدامی همچون سال های گذشته به استخدام حق التدریسی ها خواهد پرداخت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد تومان رتبه بندی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد