Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه صندوق‌های محله محور دامغان در سال گذشته موفق به پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان شدند، ابراز کرد: در شهرستان ۵۶ صندوق قرض‌الحسنه محله محور وجود دارد که از این تعداد ۱۶ صندوق شهری در شهرهای دامغان، دیباج، امیریه و کلاته و مابقی در روستاهای اطراف فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر صندوق قرض‌الحسنه ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر عضو دارد که بیشترین آن‌ها در شهر دیباج با سه هزار نفر عضو است، تاکید کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳۳۰ نفر از اعضا این صندوق‌ها در راستای تقویت کارگاه‌های تولیدی، خانگی و نیز بنگاه‌های کوچک و زودبازده پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان، ضمن بیان اینکه سپاه و بسیج در بحث صندوق‌های قرض‌الحسنه نقش تسهیلگری دارد و مردم خود از عوامل اصلی و بنیانگذاران ایجاد و راه‌اندازی این صندوق‌ها هستند، گفت: سپاه و بسیج سعی و تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح جامعه است و یکی از این راه‌ها تقویت نقش تسهیل‌گران، تشکیل تعاونی‌ها و افزایش صندوق‌های قرض‌الحسنه و با بالا بردن سرمایه صندوق‌ها است.

اسلام پناه مقاومت با اتکا به درون در مقابل دشمنان که از راه‌های تحریم در حال ضربه زدن به کشور هستند، را به مثابه یکی از راه‌های پیروزی در جنگ اقتصادی دانست و ابراز کرد: نگاه به درون تنها راه علاج کشور است و باید نگاه و توجه خود را به ظرفیت‌های داخلی کشور بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دامغان ۱۰۷ پایگاه مقاومت بسیج با ۳۰ هزار بسیجی از ۱۸ قشر مختلف دارد.

کد خبر 4900764

منبع: مهر

کلیدواژه: پایگاه مقاومت بسیج سپاه استان سمنان دامغان تسهیلات اشتغالزایی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید قرض الحسنه صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان