Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@12:23:55 GMT

موضع محکم و قطعی یوونتوس در مورد رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۱۲۷

موضع محکم و قطعی یوونتوس در مورد رونالدو

علیرغم شایعات، یوونتوس به هیچ عنوان قصد از دست داد کریستیانو رونالدو را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تابستان سال 2018 بود که دوران حضور موفق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بعد از نزدیک به یک دهه به اتمام رسید و این باشگاه یوونتوس بود که موفق شد با پرداخت 100 میلیون یورو، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در هفته های اخیر و با توجه به مشکلات مالی شدید تیم های بزرگ بر اثر شیوع ویروس کرونا، اخباری در مورد عدم تمایل یوونتوس به حفظ کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او در تابستان شنیده شده بود. حتی اخبار حاکی از احتمال بازگشت ستاره پرتغالی به رئال مادرید و رضایت بیانکونری به فروش او با مبلغی در حدود 60 میلیون یورو بود.

اما امروز نشریه کالچومرکاتو مدعی شد علیرغم حقوق هنگفت و 31 میلیون یورویی رونالدو و مشکلات یوونتوس برای پرداخت این رقم، باشگاه ایتالیایی به هیچ عنوان قصد فروش رونالدو را نداشته و تحت هر شرایطی او را تا پایان قراردادش حفظ خواهد کرد.

رئال مادرید علاقه ای به خرید کریستیانو رونالدو نشان نداده و یوونتوس نیز از جنبه های مختلف از داشتن این بازیکن رضایت دارد. حضور ستاره ای در اندازه هایی رونالدو در دراز مدت نیز از نظر مالی به شدت به سود یوونتوس خواهد بود و باشگاه پرافتخار ایتالیایی حاضر نیست به خاطر بحران احتمالا کوتاه مدت مالی، این ستاره ارزشمند را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یوونتوس فوتبال رونالدو ویروس کرونا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هنوز قطعی نشده، اما در اسپانیا و فرانسه تقریباً‌ مطمئن هستند که این اتفاق در پایان فصل جاری رخ خواهد داد. رئال پیش از این اعلام کرده به بازیکنانش اجازه شرکت در المپیک پاریس را نخواهد داد و این تصمیم بزرگ، بازخوردی منفی در فرانسه داشت.

طبق ضوابط فیفا، تیم‌های باشگاهی صرفاً برای رویدادهای فوتبال در رده بزرگسالان موظف هستند که بازیکنان ملی‌پوش خود را آزاد بگذارند که در سال 2024، این رویدادها شامل یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا می‌شود. حضور امباپه در تیم ملی فرانسه برای همراهی خروس‌ها در یورو 2024 قطعی است اما فرانسوی‌ها امیدوارند ستاره فعلی پاری‌سن‌ژرمن آنها را در المپیک خانگی نیز همراهی کند که گویا چنین چیزی در سیاست‌های باشگاه رئال مادرید تعریف نشده است.

ویلفرد امباپه، پدر کیلیان، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بالای غیبت پسرش در المپیک به رادیو فرانسه گفت: «نمی‌دانم چه خواهد شد، چون ما در این مورد تصمیم گیرنده اصلی نیستیم. به عقیده من توجهات باید روی خود المپیک باشد که در پاریس برگزار می‌شود نه اینکه کیلیان نیز در آن حاضر خواهد بود یا خیر.»

با این اوصاف به نظر می‌رسد خانواده امباپه نیز تسلیم تصمیم رئال شده‌اند و کیلیان قید المپیک را زده است.

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود