Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه آستارا گفت: اجرای رزمایش هم‌دلی و مواسات نیازمند تلاش همگانی است و دولت و مردم برای یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جلسه رزمایش هم‌دلی و مواسات در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: رزمایش فوق اقدامی مثبت و ارزشمند در راستای حمایت و کمک به افراد نیازمندی است که در جریان فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در قالب رزمایش هم‌دلی و مواسات کمیته امداد، بهزیستی، سپاه، هلال‌احمر و مساجد نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام می‌کنند، افزود: در قالب رزمایش فوق، تاکنون دومیلیون ریال بسته غذایی و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی مدت‌زمان اجرای رزمایش هم‌دلی و مواسات را تا عید فطر ۹۹ عنوان کرد و افزود: خیرین جهت شرکت در این امر انسان‌دوستانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب  ۰۳۳۸۸۴۶۰۹۲۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۸۳۱۸۲ نزد بانک صادرات واریز کنند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه کمک به نیازمندان باید از روی اخلاص، بی‌منت و بدون چشم‌داشت باشد، تصریح کرد: اجرای رزمایش هم‌دلی و مواسات نیازمند تلاش همگانی است و دولت و مردم برای یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

به گزارش فارس، به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه به لحاظ مالی دچار آسیب شدند که با اجرای رزمایش هم‌دلی و مواسات و مشارکت خیرین در این امر انسان‌دوستانه می‌توان بخشی از زیان‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه را جبران کرد.  

ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری هم‌چون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. تب شدید، تنگی‌نفس، درد عمومی بدن، سرفه‌های خشک، آب‌ریزش بینی و گلودرد از جمله علائم ابتلا به ویروس کرونا اعلام شده است.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دولت رزمایش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون

حمید رشیدی در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و بارش تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در این شهرستان مزارع گندم، سبز‌ی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی ۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم ، ۸۰۰ هکتار گوجه فرنگی، ۱۷۰ هکتار هندوانه، ۱۵۶ هکتار احمدی،  ۵۰۷ هکتار سایر سبزیجات و صیفی جات، ۱۷۰ هکتار  مرکبات،۸۴ هکتار  انار، ۱۷ هکتار زیتون آسیب دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون گفت: همچنین ۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶ کیلومتر کانال آبرسانی و ۹۰۰ متر قنات بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم