Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:23:11 GMT

بزرگترین سگ دنیا + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۲۲۲

بزرگترین سگ دنیا + عکس

بزرگترین سگ دنیا به نام جرج با قد نزدیک به ۱۰۹ سانتی متر و وزنی نزدیک به ۱۱۱ کیلوگرم قرار است به عنوان بزرگ ترین سگ دنیا نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ دیوید و کریستین ناصر صاحبان این سگ چهار ساله از شهر تاکسون واقع در آریزونا برای ثبت نام این سگ غول پیکر در کتاب رکوردهای جهانی گینس درخواست داده اند و اکنون منتظر اعلام نظر کارشناسان در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سگ به نام جرج با قد نزدیک به 119 سانتی متر و وزنی نزدیک به 111 کیلوگرم ممکن است به عنوان بزرگ ترین سگ جهان نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.از نوک بینی جورج تا انتهای دم او نزدیک به 2 متر و 21 سانتی متر طول دارد و به این ترتیب او بیش تر شبیه یک اسب کوچک است تا یک سگ.جرج نزدیک به 51 کیلوگرم در هر ماه غذا می خورد و هر شب در تخت بزرگی که برای او ساخته اند می خوابد.دیوید در این باره گفت :ما بی صبرانه منتظر اعلام نهایی از سمت کارشناسان کتاب رکوردهای جهانی گینس هستیم تا ببینیم آیا سگ ما به عنوان بزرگ ترین سگ دنیا انتخاب خواهد شد یا خیر.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دنیا بزرگترین سگ کتاب رکوردهای سگ دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد