Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:17:04 GMT

بیش از ۸۸۷ هزار نفر تب‌سنجی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۴۷۰

بیش از ۸۸۷ هزار نفر تب‌سنجی شدند

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرزین معتمدی گفت:از دهم اسفند تا دهم فروردین که روند تب سنجی در ورودی‌های شهر کرمانشاه ادامه داشت، نیرو‌های ما در ۳۵ پایگاه مستقر شدند و اقدام شناشایی بیماران مشکوک به کرونا کردند در این مدت ۳۰۳ هزار و ۷۶۷ خودرو از پایگاه‌های ایجاد شده عبور کردند و بیش از ۸۸۷ هزار نفر مورد تب سنجی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معتمدی، از میان افراد تب سنجی شده در این مدت ۲۹۴ نفر با تب بالای ۳۹ درجه شناسایی و با کمک بهداری ارتش به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با بیان اینکه سه هزار و ۴۹ نفر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح شرکت کردند، توضیح داد: به منظور حفاظت از پرسنل در این مدت برای آنان تجهیزات تهیه کردیم و خوشبخانه تاکنون هیچ موردی از ابتلای پرسنل هلال احمر کرمانشاه به کرونا گزارش نشده است.

معتمدی با بیان اینکه تاکنون ۴۳۰ هزار ماسک توسط جمعیت هلال احمر در کرمانشاه توزیع شده است، گفت: در روز‌های نخست به دلیل بالا رفتن حجم در خواست مردم مراکز درمانی نیز با کمبود ماسک روبه رو شدند از این با توزیع ۱۱۰ هزار ماسک در مراکز بخشی از نیاز‌های آنان را تامین کردیم.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر تب سنجی ویروس کرونا تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای