Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@15:37:34 GMT

افزایش قربانیان کرونا در آمریکا به بیش از ۲۵ هزار نفر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۶۲۲

افزایش قربانیان کرونا در آمریکا به بیش از ۲۵ هزار نفر

پایگاه آماری Worldometers با استناد به آمار‌های تجمیعی منتشرشده از سوی نهاد‌های دولتی آمریکا تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را تا ظهر روز سه‌شنبه به‌وقت واشنگتن ۲۵۱۴۳ نفر اعلام کرد.

بدین ترتیب آمریکا که از روز شنبه با پشت سر گذاشتن ایتالیا، از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا رتبه اول جهان را در اختیار گرفته، فاصله خود با کشور‌های دوم و سوم جهان (ایتالیا و اسپانیا) را بار دیگر افزایش داده است؛ به‌طوری که شمار قربانیان کرونا در آمریکا اکنون حدود ۴۱۰۰ نفر بیشتر از تعداد قربانیان این ویروس در ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا از لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا نیز با اختلاف بسیاری زیادی نسبت به کشور دوم (اسپانیا با ۱۷۳ هزار مورد) رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا ظهر امروز سه‌شنبه به وقت واشنگتن به بیش از ۶۰۳ هزار نفر رسیده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قربانیان کرونا ویروس کرونا بیماری کرونا آمریکا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت