Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طی ۴۸ ساعت اخیر نتیجه آزمایش ۳۳۱ نفر مثبت به کرونا در استان اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امشب در گفت‌وگوی زنده خبری در شبکه سهند، اظهار کرد: به علت اجرای طرح غربالگری، تعداد انجام آزمایش افزایش یافته و مجبور هستیم تا نتایج را  هر دو روز یک بار اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در  ۲۵ فرودین ماه نتیجه آزمایش ۱۶۶ نفر مثبت اعلام  شد، افزود: امروز نیز از ۴۷۹ نفر تست مثبت گرفته شد که نتیجه ۱۶۵ نفر مثبت اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان به سه هزار و  ۱۹۰ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در طی ۴۸ ساعت اخیر نتیجه آزمایش  ۳۳۱ نفر  مثبت به کرونا اعلام شده است.

صومی متذکر شد: البته تاکنون دو هزار و ۲۶۵ نفر بهبود قطعی بوده و از بیمارستان مرخص شده و یا با حالت عمومی خوب در خانه‌های خود تحت مراقبت هستند.

وی با اشاره بر اینکه در حال حاضر  ۷۱۴ مشکوک و قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد:  ۱۹۱ نفر در بخش ویژه و ۸۱ نفر از مبتلایان نیز به دستگاه مصنوعی تنفس وصل هستند. 

صومی ابراز کرد: شاید تعداد متوفیان در اثر کرونا در استان کاهش یافته است ولی آذربایجان‌شرقی جزو استان هایی است که همچنان تعداد مبتلایان رو به افزایش است ولی شیب افزایش کند می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تغییراتی  در میزان آلودگی شهرستان ها و خیابان های تبریز وجود ندارد زیرا وقتی ویروس وارد منطقه‌ای شود به شدت گسترش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از مردم می‌خواهم تا یاد بگیریم چگونه از خود مراقبت کنیم و دیگران را هم آلوده نکنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز کرونا شبکه ویروس کرونا کویید ۱۹ مبتلا به کرونا قربانی کرونا کرونایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید