Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@04:56:20 GMT

شخصیت خود را با روانشناسی آرایش کشف کنید!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۷۶۸

شخصیت خود را با روانشناسی آرایش کشف کنید!

رویداد۲۴ تابحال کلمه روانشناسی آرایش به گوش تان خورده بود؟ اصلا فکرش را میکردید نحوه آرایش کردن شما بتواند شخصیت درونی شما را فاش کند؟ اگر دوست دارید بدانید سبک آرایش کردن تان چه تعریفی از شما میتواند داشته باشد این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

آرایش کلاسیک
این سبک از آرایش صورت درباره شخصیت شما می‌گوید که شما معمولا ترجیح میدهید کاملا عادی و ساده به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتخاب سبک آرایش کلاسیک گویای این است که شما کمی به دوران قدیم علاقه دارید و کاملا مسئولیت پذیر هستید طوری که میتوان روی شما حساب باز کرد.بیشتر بخوانید: چند نوع رژ لب داریم و چه ویژگی‌هایی دارند؟
آرایش لب غلیظ

اگر جزو خانم‌هایی هستید که در آرایش صورت فقط به آرایش لب علاقه دارید آن هم غلیظ و تند و تیز میتوان گفت شما بسیار مقتدر هستید و مسائل و موضوعات کوچک برایتان اهمیتی ندارد بیشتر روی موضوعات مهم تمرکز میکنید.


آرایش چشم جذاب

بسیاری از خانم‌ها در آرایش صورت فقط به آرایش چشم‌ها اهمیت میدهند و دوست دارند چشمان جذابی داشته باشند این دسته از افراد دوست دارند بهترین‌ها را خلق کنند، آن‌ها اصلا وقت شان را هدر نمیدهند و کاملا خاص و استثنایی هستند.


آرایش کمرنگ

اگر معمولا آرایش‌های ملایم و کمرنگ را میپسندید طوری که اصلا جلب توجه نکند میتوان گفت شما عاشق سفر کردن و جهانگردی هستید، شما وقت زیادی برای آرایش کردن نمیگذارید و دوست دارید مدام در حال سفر باشید.

منبع: نمناک لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد