Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وهفتم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منازل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه جمشید آباد آبادان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کلانتری محل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری ۱۸ با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آن ۵ دستگاه باند صوتی، ۲ دستگاه پمپ آب و مقداری لوازم آشپزخانه کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان یادآورشد: در تحقیقات بعمل آمده، سارق به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تماس با مالباختگان و شناسایی اموال خود ضمن ابراز خوشنودی، پیرامون دستگیری سارق از پلیس تشکر کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه سارق به حکم دادسرا روانه زندان شد، ازشهروندان خواست ضمن استحکام ایمنی راه‌های ورودی به منازل؛ هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۳ هزار لیتر الکل قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۳ هزار لیتر الکل طبی قاچاق توسط پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر باکار اطلاعاتی ازتردد یک دستگاه کامیون حامل الکل طبی قاچاق مطلع و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی ازخودروی توقیفی ۳ هزار لیتر الکل طبی قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عاملان تیر اندازی در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده جرم خیز در یکی از مناطق آبادان با هدف برخورد با عاملان تیراندازی غیرمجاز و خرده فروشان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

او افزود:ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر این فرماندهی با رصد اقدامات اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان تیراندازی و خرده فروشان مواد مخدر را در سطح حوزه استحفاظی خود واقع در مناطق ایستگاه ۱۲ تا فیاضیه را شناسایی و باهماهنگی مقام قضایی دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت: ۲ نفر ازمتهمان دستگیر شده که دارای حمل سلاح کمری و کلاشینکف بودند به ترتیب به ۳ فقره سرقت منزل، یکفقره سرقت موتورسیکلت؛ ۵ فقره تیراندازی غیرمجاز شامل:۳ فقره درب منازل و ۲ فقره تیراندازی هوایی معترف و ۲ نفر دیگر از متهمان به فروش مواد سنتی و صنعتی در منطقه اعتراف نمودند.

تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ۱۵ بسته مواد مخدر تریاک به میزان ۳۰۰ گرم؛ ۲ قبضه سلاح جنگی شامل:یک قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری؛ یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف گردید گفت: علیه متهمان پرونده تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی شهرستان ابادان دستگیری سارق فرمانده انتظامی فقره سرقت تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد