Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز دو پروژه لرزه‌نگاری در درگز و دشت‌کوه و دو پروژه غیرلرزه‌ای در جازموریان و بستان‌آباد در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: امسال، سال شکوفایی و رونق طرح‌های عملیات ژئوفیزیکی اکتشاف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سیدصالح هندی  اظهار داشت: سال ۹۹ دو قرارداد عملیات لرزه‌نگاری و غیرلرزه‌ای کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش لرزه‌نگاری، عملیاتی در درگز (زرینه‌کوه - خراسان رضوی) خواهیم داشت که پیمانکار آن مشخص شده و پیش‌بینی می‌کنیم کار از خردادماه امسال آغاز شود، همچنین پروژه لرزه‌نگاری دشت‌کوه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

وی به پروژه‌های عملیات غیرلرزه‌ای جازموریان (استان هرمزگان) و گرانی‌سنجی و مغناطیس‌سنجی بستان‌آباد (نزدیکی تبریز) نیز که امسال آغاز می‌شود اشاره کرد و افزود: در هر دو منطقه تاکنون فعالیت جدی اکتشافی نداشته‌ایم و با توجه به مجموع پروژه‌های لرزه‌نگاری و غیرلرزه‌ای در دست اقدام مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، پیش‌بینی می‌کنیم امسال سال رونق پروژه‌های ژئوفیزیکی اکتشاف باشد.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با اشاره به مناقصه‌های دیگری که در دستور کار اکتشاف قرار دارد، ابراز امیدواری کرد بخش قابل توجهی از پروژه‌های اکتشافی نیز در سال ۱۴۰۰ دنبال شود.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران که پارسال با اکتشاف‌های نفت و گاز و امضای قراردادهای لرزه‌نگاری پانیذ و باشت خبرساز بود، اواخر پارسال دو قرارداد اکتشافی دیگر مشتمل بر قرارداد عملیات غیرلرزه‌ای مکران - جازموریان واقع در استان هرمزگان و عملیات لرزه‌نگاری دوبعدی زرینه‌کوه واقع در استان خراسان رضوی را با پیمانکاران ایرانی امضا کرد.

وی ادامه داد: همچنین به‌منظور انجام مطالعات اکتشافی بر مبنای داده‌های لرزه‌نگاری سه‌بعدی برداشت‌شده در حوضه‌ رسوبی دزفول شمالی، این مدیریت قرارداد پروژه‌ای پردازشی را با مشارکت پیمانکار بین‌المللی منعقد کرد که در دست اجراست. اجرای عملیات گرانی‌سنجی و مغناطیس‌سنجی دشت آبادان در استان خوزستان و گرانی‌سنجی و مغناطیس‌سنجی کپه‌داغ شرقی در استان خراسان رضوی از دیگر پروژه‌های اکتشاف است که در سال ۹۸ با پیشرفت‌های قابل قبولی همراه بود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی نفت ایران استان هرمزگان تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی بستان آباد اکتشاف نفت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران لرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های یک شکست
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد