Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از مخالفت واشنگتن با اعطای وام صندوق بین المللی پول به ایران خبر داد.

بر این اساس، وی گفت: هم اینک وقت رساندن پول به دولت ایران نیست. این امر فایده‌ای نخواهد داشت.

پس از آنکه صندوق بین المللی پول اعلام کرد حاضر به کمک مالی به کشور‌هایی است که درگیری شیوع ویروس کرونا شده اند، بانک مرکزی ایران درخواست ۵ میلیارد دلار وام از این صندوق کرد که با مخالفت شدید آمریکا مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو در ادامه از دولت ایران به دلیل عدم توانایی در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران، مقامات بین المللی و سیاسی زیادی در سطح جهان خواستار رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران شدند. همچنین شماری از سناتور‌ها و نمایندگان کنگره با ارسال نامه به وزارت خارجه و وزارت خزانه داری آمریکا تسهیل در تحریم‌های ایران را خواستار شدند. با این وجود، کاخ سفید صراحتاً با هر گونه برداشته شدن تحریم‌های تهران مخالفت کرد. برخی مقامات آمریکایی آشکارا از شیوع ویروس کرونا در ایران ابراز خوشحالی می‌کنند و معتقدند فشار بیشتر بر تهران باعث مذاکره این کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم ایران ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفرهای خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899511

دیگر خبرها

  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران