Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@19:52:48 GMT

تصویر آرش برهانی از سفرش به مکه؛ عکس جالب حنیف عمران‌زاده در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۵۶۲۱

تصویر آرش برهانی از سفرش به مکه؛ عکس جالب حنیف عمران‌زاده در اینستاگرام

‍‍‍‍‍‍

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده کنید.

به گزارش شریان نیوز، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

آرش برهانی مربی کنونی فوتبال ایران تصویری از سفرش به مکه مکرمه در سال ۸۷ منتشر کرد و یاد آن روز‌ها را زنده کرد.

" به یادگار از سال ٨٧ "

حنیف عمران‌زاده مربی تیم فوتبال نساجی مازندران عکسی جالب و طنز در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز با انتشار تصویری قدیمی و کمتر دیده شده از خودش در زمین بازی، روز دروازه‌بان را تبریک گفت.

" روز دروازبان رو به همه دروازبانهای ایران تبریک میگم "

جواد کاظمیان بازیکن فوتبال ایرانی عکسی از روبرتو باجو و رونالدو نازاریو در صفحه‌اش منتشر کرد و آن‌ها را اسطوره خود معرفی کرد.

" روبرتو باجو
رونالدو نازاریو
اسطوره هاى من
خداوندگان تکنیک
گریه‌ها کردم واسشون
پاره شدن رباط رونالدو بازى لاتزیو
پنالتى باجو فینال جام جهانى ٩٤
قلبم و تیکه تیکه کرد "

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام با انتشار پستی از پیشنهاد این تیم برای تداوم روند لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

" ارائه پیشنهاد پرسپولیس برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های فوتبال دارای نماینده در لیگ قهرمانان آسیا، خواسته بود تا پیشنهاد‌ها و نظرات خود را درباره نحوه ادامه این رقابت‌ها اعلام کنند

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس پیشنهاد و راهکار مد نظر خود را از طریق فدراسیون فوتبال ایران تقدیم کرد که در بخشی از این نامه آمده است:
تاکید باشگاه پرسپولیس بر استفاده از حق میزبانی در داخل کشور، حسب توافق‌های پیشین، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی است

بدیهی است در صورت پیگیری موضوع از جانب فدراسیون محترم فوتبال ایران و عدم حصول توافق برای استفاده از حق میزبانی، برگزاری متمرکز مسابقات در شهر دبی با پیش شرط پرداخت هزینه‌های مربوطه و عدم محاسبه امتیازات بازی‌های برگزار شده، پیشنهاد می‌شود "

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از انتظارش برای آغاز لیگ برتر نوشت.

" بی صبرانه منتظر شروع شدن لیگ برتر هستیم تا به تمام تیم‌های لیگ برتر قدرت ارتش سرخ ایران و اسیا رو نشان بدیم، بدون شک با وجود این بازیکنان خوب و با تعصب و با غیرت پوکر قهرمانی دور از دسترس نیست، چون تمام بازیکنان و کادر فنی تنها هدف شان اول قهرمانی در لیگ برتر ایران، در مرحله بعد جام باشگاه‌های اسیا
عشق من از دوران بچه گیم تا امروز فقط پرسپولیس بوده و بس ... اگر تیمی حریف ما هست بسم الله بیاد درون زمین تا قدرت بازیکنان و تیم نشان شان بدیم، نه اینکه دنبال کنسل کردن لیگ و بازی‌های معوقه مثل ادم‌های ترسو باشیم.
ما حرف اول اخرمان رو توی زمین بازی میزنیم نه تو رختکن، نه ترکیه، یا پشت تلفن "

Remaining Time -0:23   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صفحه رسمی اینستاگرامی لالیگا تصاویری خاص از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید را منتشر کرد.

رضا قوچان‌نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ویدئویی از هیجانش هنگام بازی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و جمله‌ای انگیزشی برای مخاطبانش نوشت.

" خدا گر ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری "

 

منبع: شریان

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او