Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:25:24 GMT

رزمایش کمک مومنانه سهم بسیجیان در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۵۶۲۲

رزمایش کمک مومنانه سهم بسیجیان در مبارزه با کرونا

سرهنگ عبدالله رفعتی روز چهارشنبه طی گفت و گو با خبرنگار  ایرنا افزود: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، بسیج بجستان در کنار سایر مسوولان و دست اندرکاران ذیربط برای تحقق منویات معظم له آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: باید همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در کنار بسیجیان به میدان آمده و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای شناسایی و حمایت از افرادی که از شیوع کرونا آسیب دیدند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اجرای هر چه بهتر رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیران و بسیحیان بجستانی سه گروه شناسایی، جمع آوری و توزیع اقلام تشکیل می‌شود.

سرهنگ رفعتی افزود: گروه نخست ماموریت شناسایی اقشار آسیب پذیر جامعه و افرادی را که به دلیل کرونا، مشاغل آنها تعطیل یا دچار آسیب شده است بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: گروه دوم ماموریت جمع آوری وجوهات و نذورات مردمی و واریز به حساب مربوطه را که از طرف مسوولان و نهادهای ذیربط اعلام می‌شود عهدهدار هستند.

وی گفت: گروه توزیع اقلام هم  پس از جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم وارد عمل شده و کمک‌ها را به جامعه هدف و افراد متقاضی دارای شرایط تحویل می‌دهند.

سرهنگ رفعتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر محله محور بودن رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا افزود: ارتباط مستقیم میان جمع آوری کمک‌ها و شناسایی افراد جامعه هدف وجود دارد.

وی ادامه داد: تمام مراحل شناسایی و توزیع اقلام میان آسیب دیدگان کرونا باید به گونه‌ای انجام شود که خدشه‌ای به عزت نفس جامعه هدف وارد نشود.

شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بجستان آسیب ها پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بجستان آسیب ها ویروس کرونا بجستان آسیب ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس