Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:56:07 GMT

عملیات اجرایی شبکه آبیاری و زهکشی sn سبلان تسریع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۵۷۹۲

عملیات اجرایی شبکه آبیاری و زهکشی sn سبلان تسریع می‌شود

عباس جنگی مرنی روز چهارشنبه دربازدید از مراحل عملیات اجرایی این پروژه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تامین مالی احداث شبکه آبیاری سبلان افزود: باید با برنامه‌ریزی و پیگیری، نسبت به تامین مالی تکمیل احداث شبکه آبیاری و زهکشی سبلان از جمله سیفون قره سو، جهت بهره مندی اراضی محدوده طرح شبکه آبیاری و زهکشی  اقدام شود و بهره برداری از بخش وسیعی از اراضی تحت پوشش شبکه شروع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دلیل شرایط اقلیمی استان اردبیل، فرصت زمانی برای انجام عملیات عمرانی طرح‌ها در اغلب مناطق کم است  و باید برای  شروع فعالیت‌های اجرایی در کارگاه‌های عمرانی اکثر طرح‌های توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل با لحاظ دستورالعمل‌های بهداشتی، تسریع شود.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: اقدام برای تخصیص منابع مالی لازم از محل فاینانس داخلی و مشارکت مالی بانک توسعه تعاون برای احداث شبکه آبیاری سبلان پیگیری شده  تا در زمان مقرر پروژه  به بهره‌برداری برسد.

علیرضا معتمدی نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان نیز در این بازدید گفت: اجرای سیفون قره سو در شبکه آبیاری سبلان از بخش‌های ساختار فیزیکی مهم و اصلی این شبکه  است.

وی افزود: با تکمیل سیفون قره‌سو شبکه آبیاری سبلان، آبرسانی از سد سبلان به اراضی واقع در بخش ارشق شهرستان مشگین شهر نیز امکان پذیر خواهد شد.

معتمدی بیان کرد: کل اراضی شبکه آبیاری و زهکشی سبلان بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ هکتار است  و با تکمیل عملیات احداث سیفون قره سو، اراضی شمال رودخانه قره سو در بخش ارشق نیز از این شبکه آبیاری تامین آب می شوند.

 ظاهر نوری، بخشدار ارشق نیز با اعلام قدردانی مسئولان منطقه و شهرستان از اجرای عملیات تکمیل احداث سیفون قره سو و آبرسانی به منطقه ارشق، اظهار امیدواری کرد .

وی فزود: با تکمیل به موقع این پروژه شاهد پوشش بخشی از اراضی روستاهای بخش ارشق و به تبع آن رشد و شکوفایی بخش کشاورزی خواهیم بود.

برچسب‌ها آبیاری اردبیل کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیاری اردبیل کارآمدی دولت آبیاری اردبیل کارآمدی دولت شبکه آبیاری و زهکشی شبکه آبیاری سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد