Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی محمد کریمی در حاشیه مراسم تحویل این دستگا‌ها در مرکز سلامت افزر، تصریح کرد: دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار و الکترو کاردیوگراف از جمله تجهیزات عمومی مراکز درمانی است که نبود آن در مرکز سلامت افزر مشهود بود و با نیک اندیشی پویش‌های مردمی این کمبود رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این اقدام نقطه عطفی در بخش بهداشت و درمان شهر افزر و این شهرستان است، اظهار کرد: تداوم اقدامات هوشمندانه و هدفمند بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده علاوه بر رفع نیاز‌های موجود همدلی را افزایش می‌دهد.

کریمی با تاکید بر اینکه تلاش‌های شبانه روزی کادر‌های درمانی در مبارزه با ویروس کرونا حماسه‌ای بزرگ است، بیان کرد: همدلی و همراهی مردم و مسئولین ضمن ایجاد نشاط در جامعه کاری بزرگ و رشادت‌های عظیمی را ثبت و ضبط کرده که در اذهان تاریخ به یادگار خواهد ماند.

مرکز جامع سلامت شهر افزر در مرکز بخش افزر واقع شده است که کار خدمات رسانی به قریب به ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهری، روستایی و عشایری این بخش از شهرستان قیروکارزین را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری کرونا ویروس ویروس کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد