Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای معاونین و مدیران استانداری گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید، باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و تحقق شعار سال در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مهمترین موضوع دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان، جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه است و خواسته‌های مورد نظر ایشان در رأس سیاست‌ها و برنامه‌های دولت قرار دارد.

عباسی با اشاره به برخورداری استان از نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده اضافه کرد: با ارزش‌ترین سرمایه در هر استان و سازمان، منابع انسانی آن است که در صورت استفاده صحیح از استعداد‌ها ‏و توانمندی آنان، رشد و شکوفایی نیز محقق می‌شود.

او ادامه داد: باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان در نهایت دقت محافظت و در عین حال امور ارباب رجوع نیز به خوبی پاسخگویی شود.

عباسی با تأکید بر آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر موقعیت و شرایطی گفت: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و حاکم بر شرایط باشند.

او افزود: همواره بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تأکید شده است و در شرایطی که با بحران کرونا در جامعه روبرو هستیم، مدیران باید با حضور در مرکز سامد، پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید دستگاه های اجرایی منابع انسانی بحران کرونا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای حل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان