Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@10:43:49 GMT

تهدید‌های سیاه پسر جوان برای دوستی با دختر تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۶۰۲۱

تهدید‌های سیاه پسر جوان برای دوستی با دختر تهرانی

  رویداد۲۴سرهنگ تورج کاظمی گفت: سی ام بهمن ماه سال گذشته خانمی ۲۱ ساله ساکن خیابان سهروردی تهران با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای «ناحیه ۳۱ تهران» به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با مزاحمت‌ها و ارسال پیام اصرار می‌کرد که با من ملاقات حضوری داشته باشد، ولی بعد که با مخالفت من مواجه شد، شروع به تهدید در فضای مجازی کرده است و بدین ترییب متحمل فشار‌های روحی و روانی شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان کرد: با دریافت اظهارات شاکی، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و ماموران پلیس فتا موفق شدند در تحقیقات مهندسی، هویت متهم و مخفگیاهش را شناسایی کنند.بیشتر بخوانید: مرد برهنه لباس‌های زن همسایه را به زور در وسط خیابان درآورد و با چاقو سرش را بریدوی با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا انتقال یافت، افزود: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما پس از مشاهده ادله و شواهد انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود و گفت: در تلگرام با صفحه اجتماعی شاکی که با عکس او نمایان شده بود مواجه شدم و فهمیدم که صفحه تلگرامی متعلق به یک خانم می‌باشد و فضای گفتگو را با او شروع کردم و بعد از اینکه مطمئن شدم او خانم است به قصد دوستی به او پیشنهاد ملاقات دادم، ولی او نپذیرفت و در صدد آزار و اذیت او برآمدم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای معرفی شد، به شهروندان تذکر داد: اعاده حیثیت و جبران آسیب وارد شده ناشی انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، بسیار مشکل و شاید غیر ممکن باشد. بنابر این با رعایت اصول حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی وعدم نگهداری این اطلاعات بر روی گوشی هوشمند، از ارسال اطلاعات و تصاویر خصوصی به دیگران در بستر شبکه‌های اجتماعی به شدت خودداری کنید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت