Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اتاق اصناف خراسان‌ جنوبی گفت: حدود 65 تا 70 درصد اصناف استان با مراجعه به سامانه، کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند.

رضا علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کد بهداشتی به منزله تعهد اصناف برای رعایت سلامت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه همچنین این تعهد شامل پس نگرفتن برخی از کالاها پس از فروش نیز است، افزود: نظارت بر اصناف از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته و کارگروهی در قالب گشت مشترک شامل؛ دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان صمت و نماینده اصناف این نظارت‌ها را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه 8 تا 10 گروه در سطح شهر کار رصد و نظارت را انجام می‌دهند، تصریح کرد: اصناف در خراسان جنوبی مشکلات زیادی دارند و در معرض آسیب هستند، اما با این وجود همواره همراهی لازم را دارند.

علیزاده یادآور شد: برخی از اصناف مانند آرایشگرها، مراکز بازی‌های کامپیوتری، تالارها و برخی از مشاغل که پرریسک نامیده می‌شوند، در این روزها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند که لازم است با تصمیمات مقتضی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اصناف کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی