Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حمید آزادبخت رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع است، همه واحد‌های صنفی باید در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حمید آزادبخت افزود: با واحد‌های صنفی که در سامانه سلامت در راستای ارتقا طرح بهداشت فردی و عمومی در مبارزه با کرونا، ثبت نام نکنند برابر قانون برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: مشاغل پرخطر در بروجرد تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی - سینما‌ها - جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

آزادبخت ادامه داد: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

او یادآور شد: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و ... و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه‌ها مطب ها، ازمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به بازگشایی اصناف و بازار از همه مردم تقاضا می‌شود فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند.

آزادبخت افزود: بازگشایی صنوف به معنی بازگشایی همه واحد‌ها نبوده و صنوف پرخطر در صورت بازگشایی پلمب خواهند شد.

او گفت: ۷۰۰ واحد صنفی که در اواخر اسفند و فروردین ماه در طرح تعطیلی بازار از سوی ستاد کرونا به دلیل تخلف پلمب شده بودند فک پلمب شد.

شهرستان بروجرد دارای ۱۵ هزار واحد صنفی دارای مجوز است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت کرونا ویروس واحد ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر