Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا پاپی اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، از یک دستگاه خودرو سنگین در آزادراه خلیج‌فارس ماهشهر که ۲ نفر جوان ۱۸ و ۱۹ ساله راکب یک دستگاه موتورسیکلت، از روی پل روگذر آزادراه خلیج‌فارس به سمت خودرو تریلر حامل بار اقدام به سنگ پراکنی، شکستن یک جام شیشه جلو خودرو کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمتر از ۲۴ ساعت با کار اطلاعاتی، ۲ نفر از عاملان آن به هویت معلوم در یکی از روستاهای ماهشهر شناسایی و توسط مأموران انتظامی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در حال حاضر تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت مسیر برای جلوگیری از اتفاقات مشابه، اتخاذ و اجرایی شده است.

سرهنگ پاپی در ادامه با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی معترف شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خلیج فارس خودرو فضای مجازی موتورسیکلت آزادراه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت