Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در نشست تعاملی با رئیس پلیس فتا، اظهار داشت: در شرایط خاصی که به واسطه شیوع کرونا در کشور پیش آمده و ممکن هم هست ادامه‌دار باشد، می‌توانیم این شرایط را به عنوان فرصتی در جهت استفاده موثر از فضای مجازی تلقی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی ظرفیت بسیار بالایی برای آگاهی‌سازی جامعه است باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: دشمن از فضای مجازی به عنوان سلاحی خطرناک علیه ما استفاده می‌کند اما باید این فضا را به فرصت تبدیل کنیم و نسبت به آگاه‌سازی و هدایت جامعه از آن بهره بگیریم.

آیت الله حسینی شاهرودی امنیت در فضای مجازی را حاصل رصد و اقدامات هدفمند پلیس فتا در راستای برخورد با شایعه سازان و معاندین به نظام و انقلاب در این فضا دانست و یادآور شد: ضرورت دارد این اقدامات ادامه داشته باشد و مردم نیز به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان در این حوزه عمل کنند.

وی با اشاره به تخصصی شدن ماموریت های نیروی انتظامی، راه اندازی پلیس فتا را در راستای رویکرد پلیس کارآمد و مردم محور اقدامی هوشمندانه دانست و بر همکاری همه کاربران در عمل به توصیه های پلیس فتا تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم آگاه‌سازی مردم در مورد بحث کرونا تاکید کرد و بیان کرد: در بحث کرونا هر کسی وظیفه‌ای بر عهده دارد یکی درمان می‌کند، دیگری پیشگیری می‌کند، عده‌ای معابر را ضدعفونی می‌کنند، عده دیگری ماسک و لباس ایزوله و محلول ضدعفونی تولید می‌کنند اصحاب رسانه هم باید از فضای مجازی در جهت اطلاع‌رسانی درست، انتقال و انتشار مطالب مفید و آگاهی مردم استفاده کنید.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: در همین شرایطی که اکثر مردم در خانه هستند فرصتی پیش آمده که مردم وقت بیشتری برای مطالعه، ورزش، تفکر در خود و استفاده از فضای مجازی پیدا کرده‌اند لذا لازم است که از این فرصت استفاده کنیم و با کار جمعی و هم‌افزایی در عرصه فضای مجازی نقش ایفا کنیم.

وی اظهار داشت: هر چقدر زمان می‌گذرد تنوع استفاده از فضای مجازی و وابستگی به آن بیشتر می‌شود بطوری که تمام کارهای بانکی، خرید و فروش‌ها و حتی استراحت و تفریح مردم در این فضا انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: وقتی این فضای مجازی در دست انسان‌های شیطان‌صفت و شرور بیفتد طبیعتاً سبک زندگی به سمت زندگی شیطانی سوق داده می‌شود اما اگر این فضا در دست انسان های معتقد و متدین باشد، می‌توانند سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند لذا وظیفه همه ما این است وقت بگذاریم، وارد این فضا شویم و به سهم خود در این فضا انجام وظیفه و نقش‌آفرینی کنیم.

رئیس پلیس فتا استان کردستان نیز در این نشست در خصوص اقدامات پلیس فتا در راستای سالم سازی فضای مجازی استان و شناسایی و برخورد با شایعه پراکنان با موضوع ویروس کرونا، بیان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان با ۱۶ شایعه ساز و هشت محتکر اقلام بهداشتی در فضای مجازی برخورد انتظامی و قضائی شد.

سرهنگ مهدی دانش پور در پایان مجموعه اقدامات پلیس فتا برای ارتقاء فرهنگ سایبری جامعه با نشر و باز نشر محتواهای آموزشی به روز در شبکه های اجتماعی داخلی و خبرگزاری های رسمی استان توضیحات لازم را ارائه داد.

کد خبر 4900998

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان سیدمحمد حسینی شاهرودی پلیس فتا فضای مجازی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید نماینده ولی فقیه فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!