Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@16:07:45 GMT

رویترز: نیویورک شهر ارواح شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۰۱۳

رویترز: نیویورک شهر ارواح شده است

به گزارش خبرگزاری رویترز، با خالی شدن شهر بیش از هشت میلیون نفری نیویورک در بحبوحه شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، این شهر روز سه شنبه مثل شهر ارواح بود.

با ماندن مردم در خانه‌هایشان، بسته شدن مغازه‌ها و خالی شدن کلانشهر نیویورک از گردشگران، خیابان‌های تاریخی این شهر در سکوتی مرگبار فرو رفته است. نیویورک کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اندرو کومو» فرماندار نیویورک اعلام کرد دوشنبه (۱۳ آوریل) ۷۷۸ تن دیگر از ساکنان این شهر جان خود را از دست دادند. در حالی که روز قبل از آن، شمار تلفات ویروس ۶۷۱ نفر، یعنی پایین‌ترین میزان تلفات روزانه از پنجم آوریل بود. بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۳۴ تن از ساکنان نیویورک بر اثر بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. این رقم معادل نیمی از کل آمار فوتی‌های این بیماری در آمریکاست.

بیشترین شمار قربانیان ابتلا به کرونا هنوز مربوط به داخل و اطراف شهر نیویورک است که با هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهر آمریکاست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر شیوع ویروس کرونا آمریکا نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران