Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در توئیتی که روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود منتشر کرد، نوشت: اگر کسی از شهردار سابق لواسان تقدیر کند یعنی خودش هم فساد است. زیرا فساد او و باندش اظهر من الشمس است.

وی افزود: چقدر پول نامشروع به جیب خود ریخته اند؟ کاش اطلاعات سپاه و دادگاه برخی از فساد دستگیر شدگان را بیان کنند تا رو سیاهی به زغال بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایرنا، شهردار، رئیس و دو عضو شورای شهر لواسان بهمن ماه سال ۹۸ دستگیر شدند و پس از گذشت ۳ ماه مراجع قضائی همچنان علت بازداشت این افراد را اعلام علنی نکرده اند.

هفته گذشته ۲ عضو علی البدل وارد شورا شده و این شورای ۴ نفره "احسان خدابنده" را به عنوان سرپرست شهرداری لواسان معرفی کردند.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لواسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سيد سعيد لواسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور لواسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد