Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:13:18 GMT

میانگین دمای هوا در خراسان رضوی ۱۰ درجه افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۴۹۴

میانگین دمای هوا در خراسان رضوی ۱۰ درجه افزایش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه  سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۶ درجه افزایش دارد.
مرتضی اثمری افزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته به ترتیب ۱۸ و ۱۹ درجه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای مشهد دیشب چهار درجه سلسیوس بود که  امشب یعنی چهارشنبه شب به ۶ درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری باران که از ابتدای هفته کنونی در مناطق مختلف خراسان رضوی جریان دارد طی امروز به ویژه در نیمه شمالی و نواحی مرتفع استان به صورت پراکنده ادامه دارد.
اثمری افزود: بر طبق آخرین گزارش‌های رسیده بارش باران در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی طی ۲۱ ساعت گذشته ثبت شده است که بیشترین آن مربوط به بجستان با هشت میلی متر بوده است.
وی ادامه داد: طی این مدت در شهرستان‌های مشهد، فریمان، سرخس، چناران، بجستان، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، جغتای، بردسکن، کلات و سرخس باران باریده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فریمان با کمینه دمای دو درجه و بجستان با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
اثمری افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها مشهد نیشابور گناباد کاشمر بجستان کلات چناران بردسکن سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نیشابور گناباد کاشمر بجستان کلات چناران بردسکن سازمان هواشناسی مشهد نیشابور گناباد کاشمر بجستان کلات چناران بردسکن سازمان هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بر فراز استان، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق طی امروز و فردا به صورت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر خواهد بود و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع تند باد لحظه‌ای و در برخی مناطق مستعد شرقی خیزش گردو خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنان احتمال بارش رگبار بهاری به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارندگی‌های ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی تا صبح امروز به ترتیب در ایستگاه فریدون‌شهر با ۴۰ میلیمتر، خوانسار ۲۹.۴، داران ۲۰ میلیمتر، میمه ۱۷.۵ میلیمتر، چادگان ۱۶.۳، گلپایگان، نطنز و نجف آباد ۱۰ میلیمتر، مورچه خورت هفت میلیمتر، سمیرم و شهر اصفهان چهار میلیمتر و زرین‌شهر ۳.۸ میلیمتر بوده است.

امینی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین تنش دمایی (کاهش دما) را طی بامداد روز پنجشنبه به ویژه در باغات نواحی غربی استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

خورو بیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

کد خبر 6099563

دیگر خبرها

  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد