Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@15:16:01 GMT

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۵۳۴

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

بسمه تعالی

امیر سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی به شما حماسه آفرینان و دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیعت خود با حضرت امام (رحمه الله علیه) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثارجانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان ایران را فراهم نموده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است مولود ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصاً ارتش قهرمان است.

اینجانب ایام الله مبارک شعبان المعظم و همچنین ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را به جنابعالی و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از ایزد منان خواستارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

357 / 357 غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عبدالرحیم موسوی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت