Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: با احساس مسئولیت پیشنهاد باشگاه در مورد کاهش مبلغ قرارداد را پذیرفتیم. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شلهوب، کاپیتان باسابقه تیم فوتبال الهلال عربستان اعلام کرد که بازیکنان این تیم با احساس مسئولیت و رضایت قلبی پیشنهاد باشگاه به منظور کاهش 50 درصد از مبلغ قراردادشان در طول مدت شیوع بیماری کرونا را پذیرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که باسابقه ترین بازیکن الهلال به شمار می‌رود در این خصوص گفت: این تصمیم تلاشی است از جانب بازیکنان و اعضای کادر فنی برای جبران خسارتی که به باشگاه در طول این مدت وارد شده است. در واقع این همکاری میزان درک بازیکنان و تعامل آنها را با باشگاه نشان می‌دهد که در موقعیت‌های لازم باید احساس مسئولیت داشته باشند. بسیاری از باشگاه‌ها در کشورهای اروپایی هم با موافقت بازیکنان و مربیان چنین اقداماتی انجام داده‌اند و در اینجا هم اعضای تیم با رضایت احساس مسئولیت کردند تا بخشی از ضررهای باشگاه به دلیل توقف مسابقات جبران شود.

براساس این گزارش، اعضای تیم فوتبال الهلال به پیشنهاد مسئولان این باشگاه و فدراسیون فوتبال عربستان پذیرفتند 50 درصد از حقوق و دستمزد ماهیانه خود در طول دو ماه توقف مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا را دریافت نکنند تا بخشی از زیان‌های باشگاه در طول این مدت جبران شود.

الدعایه: تعدد خارجی‌ها تیم ملی عربستان را تضعیف کرده است/ نباید لیگ را نیمه تمام گذاشت

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال عربستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال عربستان فوتبال فدراسیون فوتبال عربستان احساس مسئولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • روسیه در فروش نفت به هند از عربستان جلو زد