Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوی گفت: با آواربرداری از واحد‌های مسکونی زلزله‌زده قطور، عملیات پی‌ریزی نخستین واحد آسیب‌دیده از این حادثه روز گذشته در این منطقه کلید خورد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد عابدی فرماندار خوی اظهار داشت: عملیات بازسازی و بهسازی این مسکن‌ها با جدیت ادامه دارد و سعی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرما تمامی منازل آسیب‌دیده زلزله قطور تحویل مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی افزود: تاکنون هزار و ٣٠٠ واحد مسکونی زلزله‌زده قطور آواربرداری شده است و روند امدادرسانی توسط بنیاد مسکن بدون وقفه همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: مردم همراهی خوبی در منطقه دارند و امید است این همراهی منجر شود تا مسایل و مشکلات این منطقه زلزله‌زده در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

فرماندار خوی با اشاره به اینکه منطقه زلزله‌زده قطور عاری از ویروس کرونا است، اظهار داشت: منطقه را از همان روز‌های ابتدایی قرنطینه کردیم تا مردم علاوه بر درد زلزله، درد دیگری را متحمل نشوند و امید است با همراهی مردم این قرنطینه را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی فرماندار خوی محمد عابدی زلزله قطور زلزله زده قطور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نیمه‌تمام بودن ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۹ در سی‌سخت خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبار یه این واحدها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی با تاکید بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به متقاضیان افزود: بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰و احد روستایی برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل استان معرفی شد که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد و چنانچه تسهیلات در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید این‌گونه باشد.

روستا خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک‌ها از جمله بانک مسکن و بنیاد مسکن به خوبی رصد می‌شود و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت، گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحدها هستیم.

کد خبر 750009

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس