Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نژادبهمن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این کمک‌ها یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال نقدی و حدود ۶۰۰ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی اهدا شده‌ است.

وی افزود: با استفاده از این کمک‌ها تاکنون ۷۵۰ بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای اساسی مایحتاج روزانه به ارزش یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوارهایی که به علت شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده‌اند، توزیع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تهیه و خرید ۶۰ عدد ماسک‌ دایمی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال، ۱۶۰ عدد شیلد حفاظتی دایمی به ارزش ۱۳۶ میلیون ریال و ۷۰۰ عدد شیلد یکبار مصرف با هزینه ۷۰ میلیون ریال برای استفاده کادر درمانی بیمارستان عباسی میاندوآب از دیگر اقدامات خیران این شهرستان است.

وی با اشاره به تهیه ۸۰ بسته اقلام بهداشتی برای خانواده‌های مبتلا به کرونا به ارزش ۸۸ میلیون ریال گفت: علاوه بر خرید اقلام بهداشتی برای کادر درمانی بیمارستان عباسی میاندوآب، ۶۰ عدد ماسک دایمی ۲ فیلتره و ۱۶۰ عدد شیلد دایمی جهت تامین نیازهای کادر پزشکی و پرستاری در سایر مراکز درمانی این شهرستان با صرف ۲۹۱ میلیون ریال خریداری شده است.

سخنگوی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در میاندوآب ادامه داد: به واسطه کمک‌های مردمی ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده برای خانوارهای نیازمند و سه هزار و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده (وایتکس) با صرف ۱۱۰ میلیون ریال خریداری شد که ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر از مواد شوینده با مشارکت عوامل آتش‌نشانی در ضدعفونی معابر شهرستان استفاده و ۸۰۰ لیتر نیز برای استفاده در ۲ تونل ضدعفونی کننده خودروها در ورودی‌های شهر (ورودی از سمت تبریز و از طرف بوکان) قرار داده شد. 

«نژادبهمن» افزود: همچنین ۲۵ هزار جفت دستکش لاتکس و پلاستیکی اهدایی از سوی یک خیر به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در بین شهروندان توزیع شد. 

وی گفت: علاوه بر این ۵۰ دست لباس اهدایی یک بار مصرف محافظتی بین کادر درمانی و ۲۰۰ دست لباس اهدایی در بین کودکان کم‌برخوردار در مناطق مختلف میاندوآب توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ دست لباس و عینک به ارزش بیش از ۳۳ میلیون ریال خریداری و برای گندزدایی معابر در اختیار جوانان قرار داده شده است گفت: همچنین بابت بیمه حوادث آنان هفت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال پرداخت شده است. 

ستاد مردمی مقابله با کرونا در میاندوآب با مشارکت ۱۳ سمن در زمینه‌های مختلف شامل سلامت، محیط زیست، خیریه، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی به عنوان داوطلبان اجتماعی که همیشه نسبت به جامعه و شهروندان در حل معضل‌ها داوطلبانه و مسوولانه حضور دارند فعالیت می‌کنند.

همزمان با جدی شدن موضوع و بحران کرونا در ایران و به تبع آن در شهرستان میاندوآب موسسات مردم نهاد شهرستان میاندوآب به شکل کم‌سابقه‌ای گرد هم آمده و در مورد بحران کرونا فعالیت‌های ارزشمند و مختلفی را انجام می‌دهند.

در میاندوآب ۲۹ موسسه مردم نهاد در زمینه‌های مختلف زیست محیطی، پزشکی، آموزشی، ورزشی، توانبخشی و خیریه مجوز دریافت کرده‌اند که هم‌اکنون ۱۲ موسسه از بین آنها فعال است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و سومین شهرستان پرجمعیت این استان پس از ارومیه و خوی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشارکت های مردمی میاندوآب پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشارکت های مردمی میاندوآب ویروس کرونا مشارکت های مردمی میاندوآب میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها