Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری تنها در صورتی بازیکن پرسپولیس خواهد ماند که بتواند رضایت باشگاه کورتریک بلژیک را برای حضور قطعی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جلب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس ارز لازم برای حفظ بازیکنان خارجی خود و مدافع ایرانی‌اش را ندارد.

محکومیت های مالی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در حالی نزدیک به دو میلیون یورو است که سرخ ها توان پرداخت آن را به بازیکنان و مربیان طلبکار خارجی پیشین خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جاری رقابت های لیگ‌برتر حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد از قراردادهای خود را طلب دارند که کار هیات مدیره فعلی سرخ‌ها را برای پرداختی به آنها سخت کرده است.

از این‌رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از هزینه های ارزی خود را برای فصل آینده کمتر کرده تا بتواند میزان پرداختی خود را کاهش دهد.

بوژیدار رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی سرخ هاست که برای فصل آینده نیز با این تیم قرارداد دارد و مشکلی برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برای دروازه بان کروات وجود ندارد.

با این حال، شرایط برای سایر خارجی های این تیم متفاوت است. بشار رسن، کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس در صورت عدم تخفیف به این باشگاه برای تمدید قرارداد نزدیک به درب خروج خواهند بود تا پرسپولیس مجبور به پرداخت پول کمتری به آنها باشد.

در این بین محمد نادری نیز تنها در صورتی بازیکن پرسپولیس خواهد ماند که بتواند رضایت باشگاه کورتریک بلژیک را برای حضور قطعی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جلب کند. مدافع سرخپوشان که دو فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس حضور داشته است نیاز به رضایتنامه کورتریک بلژیک برای ماندن در پرسپولیس دارد اما وضعیت مالی فعلی سرخ ها به گونه‌ای است که این تیم قادر به پرداخت پول بابت رضایتنامه نادری ندارد.

به نظر می رسد نادری همچون یکی دو بازیکن خارجی فعلی سرخ ها شانس اندکی برای ماندن در این تیم برای فصل آینده داشته باشد و بایستی به ژوپیلر لیگ بلژیک رفته تا در کورتریک بازی کند.

منبع: مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمد نادری پرسپولیس محمد نادری باشگاه پرسپولیس برای فصل سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!

به گزارش ورزش سه، دریافت ۴ گل ازن آلومینیوم در اراک آن هم با وجود همه ی نفرات اصلی خط دفاعی مقابل آلومینیوم اتفاقی بود که بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز فکرش را نمی‌کرد که اما در شب عجیب و غریب اراک این اتفاق رخ داد تا پرسپولیسی ها بعد از نزدیک به ۷ سال بار دیگر از یک تیم چهار گل دریافت کنند.

سرخپوشان آخرین بار در شهریور ماه ۱۳۹۶ بود که در دیدار مقابل الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ ۴ گل از حریف دریافت کردند.

از آن تاریخ تا کنون شاهد این اتفاق نبودیم که پرسپولیس از تیمی ۴ گل بخورد تا اینکه آلومینیوم اراک با درخشش مهره های هجومی خود این اتفاق تلخ را برای شاگردان اوسمار رقم زد تا خاطرات تلخی برای هواداران این تیم از گذشته زنده شود.

جالب آنکه آخرین بازی که پرسپولیس در بازی های داخلی از حریفان ۴ گل دریافت کرده بود، شکست ۴ بر ۲ سرخپوشان مقابل سپاهان در اصفهان در لیگ پانزدهم بود. دیداری که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس