Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناوموشک انداز جوشن ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بندرعباس برگزار می‌شود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین حمید بهارلو در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: ارتش یادگار به جا مانده از رهبر و مرجع عالیقدر جهان تشیع و فرمانده بزرگ تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی(ره) است و گرامیداشت روز بزرگ ارتش در جهت تحقق شعار تاریخی ارتش فدای ملت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

200 برنامه با مشارکت ارتش و نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا در قم برگزار می‌شودبرگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی/ طرح ورزش در خانه اجرا می‌شودبیانیه ستادکل نیروهای مسلح: قدرت منطقه‌ای ایران مرهون فداکاری نیروهای مسلح و ارتشیان غیور است

وی افزود: باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا، جهت‌گیری برنامه‌ریزی‌ها براین بود که برگزاری مراسم 29 فروردین، از شور و اهمیت خود نیفتد و علاوه بر تبلیغات میدانی درسطح شهرک‌های مسکونی، اماکن و معابر شهر بندرعباس، برنامه‌های متنوع در بستر فضای مجازی برگزار شود. 

مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: از جمله این برنامه‌ها که تصمیم داریم در بستر فضای مجازی برگزار کنیم اجرای برنامه‌ها ومسابقات با عنوان جشنواره‌های مجازی 29 فروردین، در مجموعه‌های یگان‌های ارتش ج.ا.ا مستقر در استان هرمزگان است تا بتوانیم قدمی در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خشنودی ارواح مطهر و منور جمیع شهدا بالاخص امام شهدا و شهدای ارتش ج.ا.ا و نیروی دریایی برداریم.

وی در ادامه به شور و شوق مشارکت خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی در دست اجرا به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن بصورت زنده، برگزاری جشنواره‌های ادبی بصورت مجازی، برگزاری جشنواره های هنری تئاتر و سرود ویژه خانواده به صورت مجازی، تجدید و میثاق عهد با آرمان‌های شهدا در جوار شهید گمنام تدفین شده در شهرک سازمانی ولیعصر(عج) مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی و سیاسی ما خواهد بود. 

حجت الاسلام بهارلو گفت: همچنین تهیه 1000 بسته حمایتی غذایی جهت توزیع میان نیازمندان و مستمندان در سطح شهر بندر عباس و برگزاری ویژه برنامه جشن سالروز ارتش ج.ا.ا بصورت زنده در صفحه فضای مجازی گوشه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌های با ارزش پا در رکابان عرصه جنگ نرم و فرهنگی کاران عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا مستقر استان هرمزگان و منطقه یکم امامت نیروی دریایی مستقر در بندرعباس است. 

وی در پایان اظهار داشت: خانواده‌های پرسنل استقبال پرشوری کردند و در اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر این برنامه‌های فرهنگی از هیچ مشارکتی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/864/ی

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی نیروی دریایی ارتش ج ا ا برنامه ها روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنر‌های نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنر‌های نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضا‌های سازمانی ارتش، روی صحنه روند.

در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضا‌های نمایشی و میادین و فضا‌های روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.

همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفتگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.

همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفتگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.

همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.

درپایان این جلسه، گفتگو‌های اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد