Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان کمک به خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا با کمک مؤمنانه توسط سپاه در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: سپاه به عنوان جزئی از خود مردم در تمام بحران‌ها یاری‌گر جامعه است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران برگزاری رزمایش مواسات همراهی و کمک مؤمنانه و کمک به اقشار آسیب‌‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: سپاه به عنوان جزئی از خود مردم محسوب می‌شود و تاکنون در تمام بحران‌ها  یاری‌گر جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان عقب‌ماندگی های زیرساختی حوزه بهداشت و درمان استان و نمود پیدا کردن این معضل به ویژه در جریان شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در روزهای نخست شیوع کرونا در گیلان شاهد فضایی بسیار دلهره‌آور و مخوفی بودیم که با روی کار آمدن مردم و جهادگران این شرایط از بین رفت.

سردار عبداالله‌پور تبعات سخت و زیان‌آور شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان گیلان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر از دست دادن عده‌ای از بیماران به جهت ابتلا به ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و اقتصادی عدیده‌ای دامن‌گیر تعداد زیادی از مردم به ویژه قشر کارگر و روزمزدبگیران شد که باید برای رفع آن اقدام کنیم.

فرمانده سپاه گیلان: 26 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شدفرمانده سپاه گیلان: با تلاش و کار خالصانه از شرایط بحرانی کرونا در گیلان عبور کردیم / ‌قدر‌دانی از‌ کمک مردمفرمانده سپاه گیلان: رزمایش «مواسات» با کمک بسیج و نیروهای مردمی در استان اجرا می‌شود

وی هدف رزمایش مواسات، همراهی و کمک مؤمنانه را شناسایی اقشار و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع بحران کرونا و اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آنان دانست و ابراز داشت: مسائل اقتصادی شوخی‌بردار نیست؛ بسیاری از کارگران از کار بیکار شدند و خیلی از مشاغل امکان ادامه فعالیت ندارند بنابراین باید از آنان حمایت‌ شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رزمایش مواسات 33 سازمان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بسیج، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نظایر آن همکاری و فعالیت مشترک دارند خاطرنشان کرد: اجرای این رزمایش نیازمند تلاش همگانی و مساعدت آحاد مردم است.

عبدالله پور تشکیل قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با فرماندهی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و با دبیری سپاه قدس گیلان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کمیته امور فرهنگی، کمیته رسانه‌ای و تبلیغات، کمیته رصد و پایش، کمیته توزیع، کمیته نظارت و بازرسی از جمله کمیته‌ها و بخش‌های مختلف این رزمایش محسوب می‌شوند.

سردار عبداالله‌پور با بیان اینکه در خلال برگزاری رزمایش مواسات قرار است از مرکز بیش از 6 هزار بسته معیشتی به سپاه قدس گیلان جهت توزیع در بین اقشار نیازمند و محروم اعطا شود گفت: کارگران روزمزد‌، مستأجران، کارگران بیکار شده، ساکنان مناطق حاشیه‌نشین شهرها از جمله افرادی هستند که در این رزمایش از آنان حمایت می‌شود.

وی از افتتاح شماره حساب‌های سازمانی توسط نهادهایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی و یک شماره حساب استانی زیر نظیر نماینده ولی‌فقیه در گیلان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی سخن گفت و عنوان کرد: تلاش داریم تمام کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت عادلانه، آبرومندانه و با حفظ عزت بین نیازمندان استان توزیع شود.

سردار عبداالله‌پور مشارکت 33 نهاد و دستگاه در اجرای رزمایش مواسات همراهی و کمک مؤمنانه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تهیه بن کالا و اعطای کارت‌های هدیه به مردم در دستور کار است و پیش‌بینی می‌شود چیزی حدود 12 تا 13 درصد از خانوارهای استان گیلان تحت پوشش اجرای این رزمایش قرار گیرند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد توجه قرار سپاه قدس گیلان رزمایش مواسات کمک مؤمنانه فرمانده سپاه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار