Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از عملکرد بیمارستانهای دشت ورامین گفت: بیمارستان های دشت ورامین کمک گروه های جهادی، جهت یاری به بیماران کرونایی را نپذیرفتند.

به گزارش  مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه ستاد رزمایش مواسات که با حضور مسئولان و فعالان گروه‌های جهادی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند در مبارزه با کرونا گفت اظهار داشت: در پی تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا قدم‌های مؤثری برداشته شد که خوب است مجموعه فعالیت‌ها و خدمات توسط دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی جمع آوری و به عنوان یک سند پر افتخار در شهر ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همان ابتدا گروه‌های جهادی جهت حضور در بیمارستان‌های شهر در کنار کادر پزشکی و درمانی و خدمت به بیماران اعلام آمادگی کردند که متأسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این ‌گروه های جهادی کسانی هستند که در بیمارستان‌های مطرح کشور و تهران حضور دارند ولی در شهرستان زمینه خدمت آنان فراهم نشده که قطعاً باید مسئولان مربوطه در این رابطه پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین بیان کرد: هدف این گروه‌ها یاری کادر درمان است که امروز در خط مقدم با تلاش و همت فراوان در حال خدمت هستند ما نگران بیماران عزیز کرونایی هستیم که شاید حضور این عزیزان در کنار آنان آرام بخش و مایه امید بیشتر شود.

محمودی همچنین در مورد تشکیل ستاد رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گفت: باید تمام کسانی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی محور فعالیت‌ها را مسجد و پایگاه‌های بسیج دانست و گفت: جهت ایجاد هماهنگی و پیگیری‌های لازم نهاد امامت جمعه در خدمت همگان خواهد بود و سپاه به عنوان دبیر این ستاد انسجام لازم را ایجاد خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید تمامی آسیب دیدگان کرونا مورد حمایت و توجه قرار گیرند و هرکس از این خانواده‌های عزیز مطلع است به مساجد و پایگاه‌های بسیج معرفی نماید.

محمودی پیشنهاد کرد: هر خانواده ورامینی جهت ماه مبارک رمضان حداقل یک سبد کالا به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را به خانواده‌های آسیب دیده اهدا کند، قطعاً ورامین همچون گذشته در این زمینه هم خواهد درخشید.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از رسانه گفت: علیرغم لزوم اطلاع رسانی جامع در مورد کرونا، در ورامین اطلاع رسانی جامعی صورت نگرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/0032DN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کروناویروس امام جمعه ورامین بسیج امام جمعه موقت گروه های جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد