Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جدی با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در شرایط فعلی،اقدامات مقابله ای با کرونا را در شهرستان تحت تاثیر قرار می دهد گفت: تغییرات مدیران زیر مجموعه حق قانونی مدیر ارشد است اما باید شرایط و موقعیت های بحران ها در این امر لحاظ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک،  اظهار داشت: تغییرات درشبکه بهداشت و درمان شیروان با توجه به وضعیت بحرانی فعلی جز آسیب رساندن به هسته شبکه بهداشت و درمان و به خطر انداختن جان مردم منفعت دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که با بحران کرونا مواجه هستیم وحدت و همدلی می تواند گره گشای کار باشد، تصریح کرد: مطلع شدم تغییر رئیس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان را استعفای وی عنوان کرده اند اما باید دید دلیل استعفای ایشان چه بوده و می شد مانع از این اتفاق شد و درصدد رفع مشکلات پیش و رو بود.

 

جدی تاکید کرد: آمارها نشان‌می دهد اقدامات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شیروان مثبت بوده و خدمات کادر درمان بالاخص دکتر حسینی که متخصصی متعهد و فرزند محترم شهید است به همراه همکاران زحمتکش خودشان در ایام مقابله با کرونا قابل تقدیر است و نباید دکتر هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی با  تصمیم های احساسی و فردی تنش فعلی در شبکه بهداشت درمان را رقم می زد.

وی ادامه داد: با شرایط پیش آمده بنده نگران افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان هستم.

 

منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییراتی عجولانه در برخی مدیریتهای شهرستان با اهدافی مبهم اتفاق افتاده است که رضایت بخش نیست و تغییر چندین مدیر و انتصاب افراد غیر بومی طی این مدت نمی تواند اتفاقی باشد.

 

جدی خاطرنشان کرد: قطعا بنده پیگیری های لازم را انجام خواهم داد و انتظار هست که اگر قرار است تغییری هم انجام شود در وقت مناسب با هدف بهبود وضعیت و معیار شایسته سالاری انجام گیرد تا هر چه بیشتر شاهد توسعه شیروان باشیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند

دریافت 81 MB

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله درباره بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده و بیماری سندرم DREES و درمان آن می‌گوید: DREES یک بیماری حساسیتی تاخیری است که با تغییرات پوستی، تغییرات احشاء داخلی و تغییرات سلول‌های خونی خود را نشان می‌دهد. شایع‌ترین علت بروز این بیماری، حساسیت‌های دارویی به داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

ترانه علیدوستی به این بیماری مبتلا شده است: سندرم درس (DRESS) | این بیماری چقدر خطرناک است و چگونه درمان می‌شود؟ نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

این پزشک می‌افزاید: واکنش‌های دارویی با تاخیر ٢ تا ٨ هفته‌ای اتفاق می‌افتد و علایم بالینی ناشی از آن با ضایعات پوستی کهیر مانند و یا شبیه آبله مرغان بروز کند. همچنین ممکن است درگیری مخاط دهان بروز کند؛ اما از آن مهم تر، گرفتاری غدد لنفاوی به شکل گسترده است و درگیری مخاط داخلی بدن نیز ممکن است با علایمی شبیه به هپاتیت حاد بروز کند. مهم‌ترین اقدام در درمان این بیماری، قطع مصرف داروهای مشکوک و استفاده از کورتون‌های سیستمیک و یا سایر داروهای سرکوب سیستم ایمنی است. در موارد خفیف بیماری بهبود یابنده است. تشخیص زودرس بیماری در درمان آن بسیار موثر است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

کد خبر 847602 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس