Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از طلاب کردستانی به‌صورت روزانه برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک مشغول خدمات‌رسانی به مردم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام  جعفر نژاد در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، در مورد اقدامات انجام‌شده از سوی بسیج طلاب استان کردستان در مورد مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بسیج طلاب همچون دیگر اقشار بسیج پا به پای دیگر تلاشگران و جهادگران حوزه بهداشت و سلامت وارد میدان رزم در مقابل کرونا وآماده خدمت‌رسانی به مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گندزدایی و ضدعفونی کردن  پمب بنزینها، معابر و مراکز پرتردد شهری را از جمله فعالیت‌های بسیج طلاب استان در راستای مقابله با ویروس کرونا و‌ جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان یکی دیگر از اقدامات بسیج طلاب استان کردستان را تهیه و توزیع سبد کالا و بسته‌های بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بین خانواده‌های نیازمند عنوان کرد.

حجت‌الاسلام  جعفر نژاد گفت: فعالیت در فضای مجازی فعالیتی است که گروهی از بسیجیان طلبه با هدف مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری