Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌ جنوبی گفت: 696 حادثه دیده  در استان از 24 فروردین تا کنون توسط امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی امدادرسانی شدند.

محمدرحیم شهریاری، امروز چهارشنبه 27 فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: با ورود سامانه بارشی اخیر به خراسان جنوبی از ۲۴ فروردین تاکنون ۳۳ مورد حادثه در استان به وقوع پیوسته که ۲۲ مورد سیل و آبگرفتگی، شش مورد شهری، سه مورد جاده‌ای و دو مورد حادثه کوهستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع در این ایام به ۶۹۶ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است، بیان کرد: از مجموع حادثه دیدگان ۶۸۱ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، 9 نفر در حوادث جاده‌ای، چهار نفر در حوادث شهری و دو نفر در حادثه کوهستان امداد رسانی شدند.

به گزارش ایسنا، شهریاری گفت: همچنین ۶۴ نفر در منطقه عشایری چشمه خانم شهرستان فردوس اسکان اضطراری یافتند که به این افراد ۱۶ چادر، ۳۷ تخته پتو، ۸۰ کیلو نایلون و دیگر اقلام زیستی تحویل داده شد.

وی یادآور شد: ۱۳۸ نیروی عملیاتی در قالب ۵۱ تیم با به‌کارگیری ۲۶ دستگاه آمبولانس و ۲۵ دستگاه خودروی نجات به محل حوادث اعزام شدند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: بیشتر حوادث در شهرستان زیرکوه رخ داده که در این شهرستان به ۴۹۲ نفر آسیب دیده امدادرسانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر هلال احمر خراسان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی