Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نیک‌زاد، مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد در فضای مجازی به بیان توضیحاتی درباره سوالات و مشکلات دانشجویان پیرامون گذراندن دروس معارف و کلاس مجازی سایت نهاد پرداخت.

نیکزاد اظهار کرد: طبق بخشنامه‌ای که صادر شده روال کار به این صورت است که برای هر کلاسی که تعطیل می‌شود باید دو جلسه آموزش مجازی از طریق سایت نهاد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی دانشجویان سوال کرده اند که چرا برای هر جلسه حضوری باید دو جلسه مجازی را پاس بگذرانند؟ که علت آن این است که هر جلسه کلاس‌های مجازی ۲۰ دقیقه است.

نیکزاد در ادامه گفت: هر دانشجویی که به سایت مراجعه می‌کند دو جلسه را می‌تواند در یک ساعت آموزش ببیند و آزمون آن را هم بدهد.

تکلیف برگزاری آزمون‌ها چطور خواهد بود؟

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیان کرد: در هفته پیش رو اطلاعیه‌های دقیقی از طرف مسئولان دانشگاه آزاد و همینطور از طرف معاونت آموزش و پژوهش نهاد رهبری در ارتباط با آزمون‌های نهاد منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: بر اساس روال بخشنامه ابلاغی برای هر جلسه لغو شده دروس معارف، باید دو جلسه ۲۰ دقیقه‌ای در سایت نهاد باید گذرانده شود.

نیکزاد گفت: اگر استاد دروس معارف دانشجویان در سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اقدام به تدریس کند. بابت هر جلسه تدریس در سامانه مجازی دانشگاه دو جلسه از جلساتی که باید در سایت نهاد گذراند کم می‌شود. به عنوان مثال اگر استاد ۳ جلسه مجازی برگزار کرده است باید ۶ جلسه از کلاس‌های معارف در سایت نهاد کم شود. این کلاس‌ها برای کسانی است که شرایط حضور در کلاس آنلاین و مجازی را ندارند.

بیشتر بخوانید: آزمون‌های بین المللی تا پایان اردیبهشت برگزار نمی‌شود

او در ادامه مطرح کرد: در ارتباط با نمره و ارزیابی باید تا هفته آینده صبر کرد تا، بخشنامه دقیق ابلاغ شود.

نیکزاد درباره انتقادات به اخذ وجه در سایت نهاد برای آزمون، افزود: نهاد به هیچ وجه به دنبال کسب درآمد نیست؛ چرا که ۳ هزار تومان پول زیادی نیست و این مبلغ دریافتی سایت نهاد تنها یک عامل بازدارنده است تا دانشجویان بدون مطالعه دروس به سراغ پاسخ دادن به سوالات نروند و از پاسخ دادن بصورت شانسی جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام نیکزاد در ادامه تصریح کرد: در صورت اشکال یا عدم صدور گواهی می‌توانید از بخش ارتباط با ما که در سایت جهت ارتباط با پشتیبانی تعبیه شده است میتوانند استفاده کنند.

مهلت گذراندن دروس معارف سایت نهاد

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد در ارتباط با مهلت تکمیل دوره آموزش مجازی در سایت نهاد نیز گفت: از دانشجویان درخواست داریم گذراندن دوره را به روز‌های آخر موکول نکنند و حتما تا قبل از دو هفته مانده به پایان ترم، اقدام به تکمیل شرکت در جلسات مجازی آزمون نهاد کنند، زیرا در صورت رفع مشکل فعلی دانشجویان باید دو جلسه هم به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند و یا اگر مشکل رفع نشد دو جلسه مجازی در کلاس به صورت آنلاین با استاد برگزار کنند. البته دانشجویان حتی می‌توانند ۴ جلسه در طی یک روز نیز بگذرانند.

نیکزاد در ارتباط با دروس وصایای امام(ره) و دفاع مقدس نیز افزود: این دروس در مجموعه دروس معارف و در سایت نهاد دیده نشده است و برای استفاده و گذراندن آن باید به سایت آموزش مجازی دانشگاه مراجعه کرد.

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گفت: دو جلسه در پایان ترم به صورت حضوری و با حضور استاد در دانشگاه برگزار خواهد شد. در این جلسات گواهی‌ها تحویل استاد شده و راستی‌آزمایی توسط استاد صورت می‌گیرد. همچنین امکان رفع اشکال توسط اساتید نیز در این جلسات برقرار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معارف اسلامی دانشگاه آزاد باید دو جلسه سایت نهاد آموزش مجازی دروس معارف کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی