Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-روز گذشته اعلام شد برگزاری جشنواره کن در اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه با توجه به محدودیت‌های جدید فرانسه ممکن نخواهد بود.

جشنواره فیلم کن با همه گیر شدن ویروس کرونا در اواخر ماه ژوئیه نیز نمی‌تواند برگزار شود؛ اما مسئولان آن اعلام کردند که برای برگزاری دوره ۲۰۲۰ به بررسی گزینه‌های متفاوت خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این جشنواره اعلام کردند: پس از اظهارات رئیس جمهور فرانسه در روز دوشنبه ۱۳ آوریل، ما متوجه شدیم که به تعویق انداختن برگزاری جشنواه کن تا اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه دیگر برای ما یک گزینه قابل اجرا نیست. کاملاً سخت و دشوار است که فرض کنیم جشنواره فیلم کن امسال در شکل و شمایل اصلی خود برگزار شود.

آن‌ها افزودند: با این وجود، از عصر روز گذشته ما بحث‌های زیادی را با متخصصان در فرانسه و خارج از کشور آغاز کرده ایم. آن‌ها همگی موافق هستند که جشنواره فیلم کن به عنوان ستون اصلی صنعت فیلم باید تمامی احتمالات را بررسی کند تا با برگزاری در زمان مناسب از سینما حمایت کند.

افزایش مداوم تلفات مرتبط با ابتلا به کووید ۱۹ در فرانسه و سایر نقاط جهان، برگزاری این رویداد تابستانی را غیر ممکن ساخته است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، در مصاحبه تلویزیونی خود گفته بود که برگزاری جشنواره‌ها تا اواسط ماه ژوئیه ممنوع خواهد بود. این در حالی است که تیری فیرمو، مدیر جشنواره کن اعلام کرد، برگزاری جشنواره کن به صورت یک رویداد مجازی عملی نخواهد بود.

یک سناریوی محتمل آن است که شاهد برگزاری کن در پاییز باشیم. با این حال این بازه زمانی می تواند مشکل ساز باشد. زیرا در ماه سپتامبر جشنواره‌های ونیز، تورنتو و سن سباستین هم برگزار می‌شوند و در ماه اکتبر نیز قرار شده رویداد میپکام به مدت سه روز تا ۱۵ اکتبر در شهر کن برگزار شود.

جشنواره فیلم کن از زمان اولین دوره اش پس از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۶، تنها یک بار در ۱۹۶۸ در جریان شورش‌های دانشجویی سراسر کشور فرانسه لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برگزاری جشنواره جشنواره فیلم کن جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسین زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در استان، اظهار کرد: این رویداد به منظور توانمندسازی شبکه امامان جماعت محلات استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویداد شهید اصلانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: ۱۲ نفر از امامان جماعت توانمند در سراسر استان برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند که این افراد می‌توانند به همراه پنج نفر از کنشگران مسجد یا محله خود که در قالب شبکه بانوان، قرآنی، هیأت مذهبی، رسانه محلی و شبکه تبلیغ خواهند بود در رویداد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در طرح شهید اصلانی به منظور توانمندسازی افراد شرکت‌کننده، دوره آموزشی یک روزه با حضور اساتیدی از بنیاد جامعه پرداز هدایت در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زمان‌پور عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که در محله اول و در رویداد شهید اصلانی به اهداف تعیین شده یعنی توانمندسازی امامان جماعت دست پیدا کنیم، در ادامه نیز مقرر است رویداد شهید شهرکی برگزار شود که طراحی بوم مسئله است.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منتخبین رویداد شهید شهرکی در قالب رویداد شهید دارایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در رویداد شهید شهرکی رقابتی بین مساجد محلات و شبکه امامان برگزار و بومی طراحی خواهد شد، امام پایگاه منتخب در این رویداد به همراه کنشگران مسجد در رویداد شهدی دارایی شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در رویداد شهید دارایی حدود ۱۰۰ امام جماعت شاخص به همراه تیم خود از کل کشور حضور پیدا می‌کنند یعنی مقرر است در مجموع ۱۰۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشته باشند.

زمان‌پور یادآور شد: قالب برنامه‌های رویداد شهید دارایی حول محور شبکه امامت انجام خواهند شد یعنی امام باید توانمندی لازم برای ایجاد شبکه در محل خود را داشته باشد تا به این ترتیب بتواند از کنشگران محل استفاده و برنامه‌ها همچنین اهداف مسجد را پیش ببرد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رویداد شهید دارایی این است که در مساجد علاوه بر جنبه عبادی، خدمات اجتماعی مساجد نیز تقویت و توانمندی لازم برای تحقق این مهم در امامان جماعت ایجاد شود.

کد خبر 6098088

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان