Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون داوری مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزاری و فعال سازی کمیته‌های بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی محیط‌های کاری با حضور مدیرکل صمت، اداره کل تعاون، خانه صنعت، معاونت بهداشتی، نمایندگان کارگری و همچنین معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از رسیدگی به وضعیت جامعه کارگری در واحد‌های راکد و نیمه راکد خبر داد و گفت : همچنین ضدعفونی معابر، کارگاه‌ها و کارخانجات نیز توسط کارگران بسیجی انجام شده است.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از فعالیت ۱۱ شرکت با تغییر کاربری برای تولید مواد ضدعفونی و شوینده خبر داد و افزود: ۱۰ گروه جهادی به منظور غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی محیط‌های کارگری و شهرک‌های صنعتی تشکیل شده است.

این مسئول افزود: کارگاه تولید ماسک نیز به همت گروه جهادی شهید شهریاری در محل این پایگاه راه اندازی شده است.

 داوری گفت: همچنین با رایزنی‌های انجام شده سهمیه توزیع ماسک میان جامعه کارگری از ۳۵۰۰ به ۱۰ هزار عدد افزایش یافته است است.

او گفت: در راستای فعال سازی کارگاه‌های نیمه فعال و راکد در ستاد تسهیل تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی خبر داد و گفت: جامعه کارگران بسیجی در قالب ۱۰ گروه ۱۵ نفره در عرصه‌های مختلف به منظور مقابله با ویروس کرونا به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه خدمات جامعه بسیج کارگری همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین از پنجم فروردین ماه شماری از کارگران بسیجی در نوبت کاری عصر با مداومت کاری در قالب شیفت ایثار در کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که راکد و نیمه راکد هستند و به منظور جلوگیری از تعطیلی آن‌ها بدون چشمداشت خدمات رسانی می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج سازندگی ماسک بهداشتی کارگران بسیجی بسیج کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان