Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:21:23 GMT

جدایی قطعی دو بازیکن استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۳۱۵

جدایی قطعی دو بازیکن استقلال

خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد. تاریخ انتشار: 12:24 - 27 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۸۷۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما اعلام کرد که تمدید قرارداد بازیکنان استقلال آغاز خواهد شد تا کادرفنی برای فصل آینده دغدغه‌ای نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این خبر، جدایی دو بازیکن از جمع آبی‌پوشان قطعی شده است. این دو بازیکن بنا به دلایلی نتوانستند در استقلال روز‌های موفقی تا اینجای کار داشته‌ باشد و خودشان تصمیم گرفته‌اند فصل آینده در تیم دیگری بازی کنند.

این در حالی است که سایر بازیکنان با تصمیم کادرفنی برای تمدید قراردادشان مذاکره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: استقلال در اندیشه تمدید قرارداد با دو ستاره

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد