Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان، در جمع اعضای شورای شهر سنندج از اجرای پروژه های شهری از جمله پیاده راه فردوسی سنندج خبر داد و گفت: توجه به مطالبات مردم در بخش‌های مختلف زمینه توسعه عمران شهری و فرهنگی را فراهم می‌کند.

 بهمن مرادنیا در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، اظهار کرد: کارهایی که در شهر سنندج انجام شده به دلیل همراهی‌ها و همکاری‌ها بوده و لازم است این همراهی را بیشتر کنیم تا هم رضایت مردم جلب هم چهره عمومی زیبایی برای شهر ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز امیدواری کرد امسال در فرصت پیش رو، کارهای ارزشمندی برای سنندج به عنوان مرکز استان، انجام شود تا رضایت عمومی حاصل شود.

استاندار کردستان در ادامه، در پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر، از آغاز اجرای پروژه پیاده راه فردوسی در آینده بسیار نزدیک خبر داد. 

وی افزود: پروژه فرهنگی، هنری تجاری "هفت باغ" به وسعت ۲۸ هکتار در دستور کار قرار دارد و از هفته آینده استارت می خورد. 

مرادنیا اجرای طرح درختکاری در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی شهری در سنندج را طی سال های ۹۷ و ۹۸ کاری ارزشمند عنوان کرد و آن را در تغییر چهره شهر موثر دانست.

وی بر لزوم همکاری دستگاه های ذیربط و حمایت نیروی انتظامی و دادستانی به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، تاکید کرد. 

استاندار کردستان آزاد شدن پیاده راه تاناکورا را از جمله مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی و دادستانی همراه است، مصوبه شورای تامین را هم داریم، لذا باید این خواسته مردم را برآورده کنیم. 

مرادنیا در خصوص پروژه سرمایه گذاری شهری که شرکت عراقی به دلیل برخی مشکلات از آن عقب نشینی کرده، بیان کرد: سرمایه گذار جایگزین آماده شروع کار است. 

شروع ساخت فیلم سنجر خان از دیگر مطالبات مطرح شده از اعضای شورا بود که مرادنیا در این خصوص گفت: ۴ میلیارد تومان از هزینه ساخت فیلم تامین شده و از نظر ما کار استارت خورده اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. 

وی خاطرنشان کرد: پروژه های زیادی وجود دارد اما اگر بتوانیم چند پروژه مهم را اجرا کنیم، جزو کارهای ماندگار خواهد شد. 

استاندار ذکر کرد: اقدامات انجام شده با اعتبارات حداقلی شهرداری بوده لذا با وجود حداقل ها کارهای خوبی انجام شده و باید تمام تلاشمان این باشد که از حداقل ها حداکثر کارها به سرانجام برسد. 

مرادنیا در تشریح اقدامات انجام شده برای کمک به مردم استان در شرایط کرونایی، افزود: دولت تصمیماتی گرفته که حتماً اجرایی می شود اما در استان هم بیکار ننشستیم و با تامین ۲/۵ میلیارد تومان مواد ضدعفونی و شوینده به ۶۰ هزار خانوار نیازمند تحویل شد، با استفاده از منابع استانی، کمک خیرین داخل و خارج استان و کمک های بنیاد مستضعفان ۱۴/۵ میلیارد تومان جمع آوری و برای ۴۰ هزار خانوار کمک معیشتی فراهم شد و ۲۰ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی برای نیازمندان و ۹۶۰ هزار کارت یک میلیون تومانی برای کولبران تامین شده است. 

استاندار از شهرداری خواست برای کارکنان خود که اکثر آن ها کارگر و قشر ضعیف هستند، کمک معیشتی فراهم کند.

شورای شهر و شهرداری سنندج، با توجه به توان مالی خود، عملکرد مناسبی داشتند

در ادامه شهرام ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، گفت: شورای شهر و شهرداری سنندج، با توجه به توان مالی خود در سال ۹۸ عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته اند. 

وی افزود: امروز مردم سنندج با نگاه باز مسائل را می بینند و شهر خود را با شهرهای دیگر مقایسه می کنند اما با توجه به توان مالی شهرداری سنندج اگر نظرسنجی کنیم، عملکرد حوزه شهری، قابل پذیرش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، بیان کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری استان ۴۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۸% افزایش داشته و کمک های دولتی سال ۹۸ بالغ بر ۱۷۵ میلیار تومان بوده که نسبت به ۹۸ میلیارد تومان سال ۹۷، ۸۲% افزایش داشت و از سوی دیگر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف به حساب شهرداری های استان واریز شد که توانست بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند. 

ملکی خاطرنشان کرد: سال گذشته، شهرداری سنندج دغدغه معوقات داشت اما امسال ۱۹۶ میلیارد تومان سرمایه دارد. 

معاون عمرانی استاندار طرح بازآفرینی شهری را نمودی از عدالت اجتماعی عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح های توانمندسازی در مناطق حاشیه و بافت های فرسوده شهر سنندج، یادآوری کرد: اعتبارات این اقدامات از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري دستفروش استاندار کردستان شهرداری سنندج میلیارد تومان شورای شهر انجام شده شهر سنندج پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان